værksted sverige
Fra : ___P.Sir

Dato : 05-07-06 20:01

Jeg skal have skiftet støddæmpere på en citroen zx - ikke nødvendigvis
originale, den er fra 1991.
Det lokale værksted er for dyrt - og tænkte på om ikke det kunne betale sig
at køre over broen og få det klaret "hinsidans"...
Nogen der kender et værksted i Skåne som lige kan klare den sag?
Preben

Fra : Jens

Dato : 05-07-06 21:44

___P.Sir <remove_pbs@adslhome.dk> wrote:

> [...]
> at køre over broen og få det klaret "hinsidans"...
> Nogen der kender et værksted i Skåne som lige kan klare den sag?

Jeg har brugt Videdals Bil i Malmö et antal gange - og er godt tilfreds.
--

Jens F

Fra : wee

Dato : 06-07-06 20:45

Jens skrev:

> Jeg har brugt Videdals Bil i Malmö et antal gange - og er godt tilfreds.

Malmø har næsten samme prisneveu som DK.
Men kør lidt op i sverige evt bare i ystad

Mvh
Martin