Brian(h)jul......Så kører det for dig.
Fra : BJ

Dato : 05-07-06 14:25

Det er ikke spor morsomt at blive overhalet af bilens egne hjul:

http://ekstrabladet.dk/forbrug/alment_forbrug/article208739.ece

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-07-06 14:40

In article <44abbdbd$0$2085$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote:

> Det er ikke spor morsomt at blive overhalet af bilens egne hjul:
>
> http://ekstrabladet.dk/forbrug/alment_forbrug/article208739.ece

HOV..

hehe har lige postet om det samme.

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Martin Vollert

Dato : 05-07-06 15:17

BJ skrev:
> Det er ikke spor morsomt at blive overhalet af bilens egne hjul:
>
> http://ekstrabladet.dk/forbrug/alment_forbrug/article208739.ece

Nej man skal huske at efterspænde dem.

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Brian

Dato : 05-07-06 15:20

Martin Vollert" <"Mit fornavn skrev:

> Nej man skal huske at efterspænde dem.

Nemlig, det ligner mest af alt en uvidende køber, der desværre er rendt til
en inkompetent sælger.

/Brian

Fra : BJ

Dato : 05-07-06 15:22

"Martin Vollert" <"Mit fornavn"@ertele.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nej man skal huske at efterspænde dem.

Med eller uden spacers?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Vollert

Dato : 07-07-06 04:51

BJ skrev:
> "Martin Vollert" <"Mit fornavn"@ertele.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Med eller uden spacers?

Begge dele, det troed jeg da du vidste ?? og jeg ville da også tro at
køber ville opdage at hjulmøtriken/bolten kun fik fat med et par eller 3
omdrejninger da de spændte hjulene.
Hvornår lære folk efterhånden at tage et ansvar selv ??

Fra : BJ

Dato : 07-07-06 10:19

"Martin Vollert" <"Mit fornavn"@ertele.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Begge dele, det troed jeg da du vidste ??

Naturligvis viste jeg, hjulbolte skal efterspændes.

Hvilke spacers og på hvilke fælge/biler er de tilladt?

> og jeg ville da også tro at køber ville opdage at hjulmøtriken/bolten kun
> fik fat med et par eller 3 omdrejninger da de spændte hjulene.

Din tro vil frelse dig, men ikke en uvidende Otto Normaverbraucher uden en
hujenden fis forstand på "teknik".

> Hvornår lære folk efterhånden at tage et ansvar selv ??

Mod dårlig rådgivning kæmper selv guderne forgæves.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Rasmus

Dato : 05-07-06 17:08

"Martin Vollert" <"Mit fornavn"@ertele.dk> wrote in message

> Nej man skal huske at efterspænde dem.

Problemet er at t-hansen har solgt manden nogle spacere uden at fortælle ham
at han skal bruge længere bolte....
Iøvrigt burde de slet ikke råde manden til at bruge spacere da bilen ikke
kan synes med det og dermed er ulovligt.

Jeg har personligt haft så mange dårlige oplevelser med t-hansen at stort
set intet kan chokere mig, medarbejderne ved intet om de produkter de sælger
og de kender ikke den almindelige lovgivning da de råder folk til at montere
ting på deres bil som er ulovlige....osv

De reservedele de sælger er af tvivlsom karakter og nogle af dem vil jeg
mene er direkte livsfarlige at køre rundt med.
Jeg har været ude for en benzinslange som revnede kort tid efter montering,
jeg ringede og klagede og fik at vide jeg var ikke den første som havde
været ude for det men jeg kunne da få et nyt stykke. (nej tak!)
Hjulleje som gik i stykker efter ca 3 måneder
Bærekugler som var slidt ned efter 6 måneder
Udstødning som ikke var svejst ordentligt i en samling så den lød som om der
var hul i den.

/Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-06 19:16

"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har personligt haft så mange dårlige oplevelser med t-hansen at stort
> set intet kan chokere mig, medarbejderne ved intet om de produkter de
> sælger

Folk hyler op over manglende service, men glemmer
priserne er rimelig lave.
Den slags 'service' kan man opleve alle steder, i alle brancher,
men nu er det T-hansen, så det er jo så nemt og så kendt..

I mine øjne e T-hansen kun gejl gejl og gejl, og alligevel
køber folk der i læssevis. De er sikkert tilfredse, ellers
ku de ikke åbne butikker over hele landet.

Så den med pris og kvalitet er sikkert OK dêr...

Fra : Klaus G.

Dato : 05-07-06 23:17

> [...]
> Iøvrigt burde de slet ikke råde manden til at bruge spacere da bilen ikke
> kan synes med det og dermed er ulovligt.

Ikke alle spacere er ulovlige...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : BJ

Dato : 07-07-06 12:00

KLIP

> Ikke alle spacere er ulovlige...

Det er rigtig:

http://www.fstyr.dk/graphics/synkron-library/faerdselsstyrelsen/dokumenter/fagomraader/krav/pdf_sbi/afsnit08.pdf

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-07-06 19:45

BJ wrote:
> Det er ikke spor morsomt at blive overhalet af bilens egne hjul:
>
> http://ekstrabladet.dk/forbrug/alment_forbrug/article208739.ece

Hvordan er det nu man siger:
T. Hansen - SÅ kører de fra dig

--