GDS.-autolak forbudt fra 1/1-07??.
Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 05-07-06 10:07

Har nogen hørt om subj.?: Jeg stak lige hovedet ind til den lokale automaler
for at spørge til noget rep.lak, han faldt ned af stolen, HAN måtte ikke 1.
sælge til private, de skulle købe en org.lak-stift. som for øvrigt var bedre
end hans pga. det var celluloselak. 2. De blev forbudt fra 1/1-07 netop
fordi de celluloselak. Er varme steget ham til hovedet, har han sniffet lak
??.

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-07-06 10:28

Jørgen M. Rasmussen wrote:
> [...]
> fordi de celluloselak. Er varme steget ham til hovedet, har han sniffet lak

Det må han have - det er jo først om et halvt års tid Ellers kender
jeg ikke noget til reglerne, men har da af og til haft besvær med at
købe lak før i tiden. Prøv evt. Sadolin på Tingstedet/Valby Langgade -
de har solgt til mig før (og da vist også i år). Men jeg fortæller så
heller ikke at jeg kommer i privat ærinde.

--
vh
Torben