audi a4 godt brugtkøb el hva?
Fra : søren

Dato : 04-07-06 10:20

Jeg står for at skulle have mig en ny (brugt) bil og er faldet for en audi
a4, mit budget er max 100.000 kr. Er det for lidt til at få en ordentlig a4
der kan holde i mange år uden de store omkostninger, eller skal jeg kigge
efter en anden bil. Jeg har også kigget på mazda 626 2.0 slx som ser ok ud.
hva vil i foreslå som et godt brugtkøb under 100.000 kr. Jeg vil gerne have
en rummelig bil(gider ikke have en lille ford ka el andre små biler) der
også er lidt smart at se på uden at det koster en herregård evt at reparere
på den. Forslag modtages gerne.

med forvirret hilsen Søren

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 04-07-06 11:34

"søren" <sugeskaden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> biler) der også er lidt smart at se på uden at det koster en herregård evt
> at reparere på den. Forslag modtages gerne.

http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=961904&page=2

/Kim

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-06 11:40
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 04-07-06 11:41

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse news:44aa4567$0$15788>

> fed bil

Meget ... efter min mening den smukkeste BMW nogensinde. Jeg ville dog helst
have den i 325i, men den er måske lige lovlig tørstig til vores mand der
spørger.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-06 11:48

> Meget ... efter min mening den smukkeste BMW nogensinde. Jeg ville dog
> helst have den i 325i, men den er måske lige lovlig tørstig til vores mand
> der spørger.

Ej det synes jeg ikke den er, men bestemt i top 3, den nye 6serie er da til
at savle over også specielt irl...

Og ja 100% enig 325iA skal man self ha...

Mvh
Morten

Fra : Møller

Dato : 04-07-06 13:19

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message

> Meget ... efter min mening den smukkeste BMW nogensinde.

Det glæder mig, at du kun udtaler dig om BMW

Møller

Fra : søren

Dato : 04-07-06 12:16

> http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=961904&page=2
>

> /Kim

Fed bil!!
Men ikke lige sådan en jeg går efter, skal nok lugte lidt mere af fornuft
uden dog at blive for meget morfar bil. Skal være 4 dørs, så familien ikke
skal kravle ind gennem fordørene.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 04-07-06 14:29

> Fed bil!!
> Men ikke lige sådan en jeg går efter, skal nok lugte lidt mere af fornuft
> uden dog at blive for meget morfar bil. Skal være 4 dørs, så familien
> ikke skal kravle ind gennem fordørene.

Den findes skam også i 4-dørs, dog uden coupé'ens smukke linier. Der står
rigtig mange 4-dørs til salg til fornuftige penge.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Niels Munk

Dato : 04-07-06 14:27

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=235500661&page=1

Stort set alt i udstyr, dog undtagen AC.
Om ikke andet fåes de med alt i udstyr til rigtigt gode priser.

Designet er IMO også i særklasse af en familiesedan.
Køreegenskaber sammenlignes med BMW 3-klassen
i diverse anmeldelser svjh.

/Niels Munk

Fra : Niels Munk

Dato : 04-07-06 14:51

"Niels Munk" <spam*filter*@sejeniels.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=235500661&page=1

Eller denne:
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=525300646&page=1

Måske en smule frækkere, optisk. Har også alt i udstyr incl. AC.

/Niels Munk

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 04-07-06 18:55

> [...]
> biler) der også er lidt smart at se på uden at det koster en herregård evt
> at reparere på den. Forslag modtages gerne.

Jeg siger Mazda....selvfølgelig gør jeg det...!
Audi A4 til 100.000 er ikke særlig ny, og praktisk taget er en gammel Audi
det samme som en ligeså gammel Golf.
Skal man købe Audi skal op med flere kroner før man får noget som holder.
6-cylle bimmere fra 1993 til 98.000 som kun kører 9 km/l, minder lidt om
vanvid. Altså rent økonomisk.
Hvad med Toyota Carina? Du får immervæk mere bil, og nyere, for pengene i
brugte japanske fremfor brugte tyske.
Kender faktisk én der har sin Toyota til salg, 1994'er 1,6-116 hk, da han
har købt sig en gl. taxa. Til langt under 100.000..

Michael