Positonslygter Peugeot 405 virker ikke
Fra : Mr. Nobody

Dato : 03-07-06 12:05

Hej mine positonslygter lyser ikke foran på min 405 og efter et tjek på
ledningerne viser det sig at der kun er 2 volt ude ved pærerne,er der en der
kan give et bud på hvad der kan være galt? Der er ikke sprunget nogen
sikringer

På Forhånd tak

Hilsen Jesper
http://www.wanted-more.dk/

Hellere komme for sent i dette liv, end for tidligt i det næste.

Fra : Brian

Dato : 03-07-06 18:21

"Mr. Nobody" <mr-nobody@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der kan give et bud på hvad der kan være galt? Der er ikke sprunget nogen

Dårlig stel-forbindelse... Har du målt mellem de to ledninger til pæren
eller mellem selve karossen og forsyningsledningen til pæren?

Fra : Mr. Nobody

Dato : 03-07-06 20:46

"Brian" <Suzuki@cool.dk> skrev i en meddelelse
> "Mr. Nobody" <mr-nobody@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Dårlig stel-forbindelse... Har du målt mellem de to ledninger til pæren
> eller mellem selve karossen og forsyningsledningen til pæren?

Hej Brian

Jeg har målt mellem de to ledninger,vis det er dårlig stel hvor skal jeg så
lige kigge efter den dårlige stel ?

Jesper