Skoda Octavia Combi Ambiente 1.9 TDI
Fra : Ukendt

Dato : 01-07-06 20:25

Købte den ny for 2 måneder siden.
Tilbagelagt små 7000 km og hold da kæft, hvor er jeg jeg glad for den.
Den kører fantastisk, pladsen er god og brændstof økonomien pæn.

Har lagt mærke til der er mange derude.
Nogle erfaringer eller gode råd til en nybagt ejer ?

Sommer hilsner

Jesper

Fra : Thomas Landberg

Dato : 02-07-06 09:38

> [...]
>
> Har lagt mærke til der er mange derude.
> Nogle erfaringer eller gode råd til en nybagt ejer ?

Ja. www.octaviaklub.dk

MVH

Thomas Landberg

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-06 10:13

Den 02.07.2006 kl. 10:37:40 skrev Thomas Landberg <fornavn@efternavn.dk>:

> Ja. www.octaviaklub.dk
>

> MVH
>
> Thomas Landberg

Mange tak. Men umiddelbart mest gamle links og indlæg - er det bedre inde
på de lukkede klubservice ?

Mvh
Jesper

Fra : C. Caspersen

Dato : 02-07-06 10:57

"Jesper " <"jesperpadkaer snabela yahoo punktum com"> skrev i en meddelelse
news.tb108saagsqhz1@xn--klaraoglrke-h9a...

> Mange tak. Men umiddelbart mest gamle links og indlæg - er det bedre inde
> på de lukkede klubservice ?

Jow, der er et forum med mange gode ting. Resten af sitet har ikke været
opdateret i næsten 1 år og stinker ret grusomt.

Dog har klubben taget konsekvensen og er gjort kontingentfrit indtil de får
stablet noget ordentligt på benene. De rider dog ikke samme dag som de
sadler.

/Caspersen

Fra : MK

Dato : 02-07-06 11:02

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en meddelelse

> Dog har klubben taget konsekvensen og er gjort kontingentfrit

Hvordan får man så det?
Adgangskoden er enten tastet forkert, eller udløbet.

Hvis du ikke har betalt kontingent på kr 100,00 indenfor de seneste 12
måneder kan du kontakte kasserer@octaviaklub.dk.

Fra : Michael Pagh

Dato : 02-07-06 11:56

> Købte den ny for 2 måneder siden.

Tillykke med den lille ny, den skal du nok blive glad for.

> [...]
>
> Har lagt mærke til der er mange derude.
> Nogle erfaringer eller gode råd til en nybagt ejer ?

Nu kan jeg se at nogle af de andre har postet et link til en dansk side, men
der er som de andre siger ikke meget aktivitet på den.

Jeg bruger en engelsk side, som der er rigtigt meget aktivitet på, har endnu
ikke fundet en størrere Skoda side:

www.briskoda.net - Hovedsagligt har folk vRS`er på det forum, men det er for
alle Skoda`er.

Der findes også et tysk skoda forum, jeg har ikke selv brugt det, ved bare
det er der:

www.skodaforum.de

Håber du kan bruge link`sne, jeg kan ihvertfald varmt anbefale briskoda.

> Sommer hilsner
>
> Jesper

/Michael
- Som sidder med sin bærbar på altanen.

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 02-07-06 12:29

> Har lagt mærke til der er mange derude.
> Nogle erfaringer eller gode råd til en nybagt ejer ?

Jeg har haft meget gavn af det tyske Octaviaforum: www.octaviaforum.de - men
det kræver jo at man kan sproget

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Jakob Skovgaard

Dato : 02-07-06 21:13

Jesper <"jesperpadkaer snabela yahoo.com"> skrev:
>Købte den ny for 2 måneder siden.
> [...]

Ja, hvis du ikke har en org skoda radio i den, så skynd dig at
købe en, du fortryder ikke.

Eller endnu bedre køb en org MFD2 navi, fik selv fingerne i
sådan en fætter, og hold da op den spiller max. De kan nemt
findes til rimelige priser.

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-06 12:45

> Eller endnu bedre køb en org MFD2 navi, fik selv fingerne i
> sådan en fætter, og hold da op den spiller max. De kan nemt
> findes til rimelige priser.

Meget interesseret - men priserne hos forhandlerne er lidt voldsomme for
min pengepung - hvor finder man dem til "rimelige priser" ?

mvh

Jesper

Fra : Jakob Skovgaard

Dato : 10-07-06 14:51

>Meget interesseret - men priserne
> [...]

Købte selv min på dba.dk, men ebay eller hos en tysk autoophug
er en mulighed. De er uhyrer lette at installere, ikke sværere
end en org radio, dvs det kan gøres på max 30 min.
Du kan evt maile mig direkte så kan jeg komme med et navn på ham
jeg købte af, han har vist en til salg lige nu. Du skal bare
fjerne det der står mellem @ og mail.dk,