"Bilferie"... (hjertesuk)
Fra : GB

Dato : 30-06-06 15:27

Jeg har p.t. 3 ugers ferie fra mit røvsyge knokkel-arbejde, og skulle lige
have min lille røde spand (Volvo) til lidt service for lidt bankelyde (som
om der rumler noget rundt i bagagerummet) under accelleration. Og fik
monteret et (brugt!) højre sidespejl.

Regning: 7.333.- (ny katalysator og udstødning, et par brugte stumper og
arbejdsløn)...
Ferie: Forget it... ;-(

Nå, men det har i det mindste hjulpet på bilens køreegenskaber (suuuk...) -
godt man bor tæt på den ny Amager Strandpark...

GB

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-06 16:53

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Regning: 7.333.- (ny katalysator og udstødning, et par brugte stumper og
> arbejdsløn)...
> Ferie: Forget it... ;-(

Det er ulempen ved ikke at have en bilkonto, hvor man sætter penge ind hver
månede.

MVH
Thomas H.

Fra : GB

Dato : 30-06-06 19:42

"Thomas H." <ingen> wrote in

> Det er ulempen ved ikke at have en bilkonto, hvor man sætter penge ind
> hver månede.

Tak for tipset - sådan en vil jeg straks få oprettet.

GB