INSTRUMENT MED OMDR - FIAT PUNTO 60
Fra : Lars Hansen

Dato : 29-06-06 21:09

Hej

Hvis jeg skal have sådan et monteret i min Punto 60 mrk. 1 fra 94 - Født
uden Omdr tæller.
er det så et specielt speedometer (Beskrivelse, nummer) man skal gå efter
eller passer alle SX årgange speedometer over i bare lige sådan ?

Ved godt jeg skal have en føler ekstra, men er lidt i tvivl ang. Speedo
type.

På Forhånd Tak

/Lars Hansen

Fra : Jakob Skovgaard

Dato : 30-06-06 22:49

Lars Hansen <lh@fanmegeil.dk> (fjerndette) skrev:
>Hej

> [...]

Mener faktisk at de første puntoer er klargjort til sx
instrumteringen, med rpm, og kølevandstemperatur.

Men tjek www.fiatklubdanmark.dk hjemmeside, der er spørgsmålet
blevet stillet mange gange.