Reperation af vanger
Fra : kb

Dato : 29-06-06 13:50

Hej

Jeg har netop haft min gamle mazda 626 fra 88 kørt 148000 til
mekaniker idag.
Den skal snart synes. Desværre var vangerne helt tilbage ved baghulene
rusten og skal skiftes.
Det skal han have 5000 + moms for, er det en ok pris?

Kan det betale sig, min mekaniker siger ja? Den er helt sund ellers, da
det har været en garagebil

Hvad kan man evt for denne brugt?

Jeg overvejer nemlig om den skal skiftes til en ny, men det koster jo
også en del i afskrivning

på forhånd tak

Fra : Christopher Stein

Dato : 29-06-06 14:22

kb skrev:
> [...]
> det har været en garagebil
>
> Hvad kan man evt for denne brugt?
>
> Jeg overvejer nemlig om den skal skiftes til en ny, men det koster jo

det er vel op til dig at overveje..

6300,- på en bil fra 88 synes jeg er for meget..man ved ellers aldrig
hvad der kan gå galt med den..

Fra : Anders Majland

Dato : 29-06-06 20:12

Så godt som ingenting før et syn - Jeg solgte en 90'er for tagræling og
anhængertræk til en ny bil

> 6300,- på en bil fra 88 synes jeg er for meget..man ved ellers aldrig hvad
> der kan gå galt med den..

Til gængæld ved man hvad man har - med det lave km tal er resten nok ikke
slidt op endnu, så jeg ville nok putte pengene i bilen og så se igen om
2år... Min 90'er havde gået 350000km da jeg solgte den. Der var blevet
skiftet generator og noget ved styretøjet. Og så var ventilløfterne skiftet
da pakninger der var slidt. Nå ja så fik jeg lavet bagskærme og paneler på
den.... Den er blevet synet igen i december 2004 (efter at jeg solgte den så
en anden har sikkert stadig glæde af den)

I 2004 stod en nysnet 626 st.car til en 10-15000kr i privat handel, og jeg
havde fået et overslag på 15000kr for det nødvendige rustarbejde

/A