bilradio med aut. lydjustering og kanal-fa~
Fra : hygum

Dato : 28-06-06 07:57

Jeg vil gerne have en autoradio, der automatisk fastholder den station,
man hører. Og den skal kunne justere lyden op og ned alt efter hvor
meget støj, der er i kabinen.

Og selvfølgelig CD

Hvad skulle det være for en?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-06-06 08:02

hygum skriver:

> Hvad skulle det være for en?

Blaupunkt San Fransisco CD70 evt med 10 CD changer. Har lydregulering,
fjernbetjening, RDS og mulighed for automatisk equalizer der kan
justeres vha mikrofonen.

Står på mit garageloft, men kan blive din.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Turbogrilstarter: http://home6.inet.tele.dk/moppe/tgs.html

Fra : Hr. Jensen

Dato : 28-06-06 08:22

Den Wed, 28 Jun 2006 09:02:19 +0200 sendte "Klaus D. Mikkelsen"
<Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> følgende røgsignaler:

>hygum skriver:

>Blaupunkt San Fransisco CD70 evt med 10 CD changer. Har lydregulering,
>fjernbetjening, RDS og mulighed for automatisk equalizer der kan
>justeres vha mikrofonen.

Damn, jeg troede lige at du ville anbefale en Pioneer...

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-06-06 08:38

"Hr. Jensen" skriver:

> Damn, jeg troede lige at du ville anbefale en Pioneer...

Bilradio ?
Never.