Polsk lakering
Fra : KubikH

Dato : 27-06-06 20:11

Nogen der har erfaring med dette ??
Mvh
Niels

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-06 21:06

"KubikH" <kallehauge@HHHemail.dk> skrev i en meddelelse
news:e7rvs9$1d37$1@newsbin.cybercity.dk...
> Nogen der har erfaring med dette ??

ja, det var billigt da hendes sierra blev malet

--
Tom

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-06-06 07:35

KubikH wrote:
> Nogen der har erfaring med dette ??

Jeg er også interesseret - men man ikke finde en dansk formidler der
tager imod bestillinger.

--
vh
Torben

Fra : Carsten Andersen

Dato : 28-06-06 16:40

> Jeg er også interesseret - men man ikke finde en dansk formidler der tager
> [...]

Som det her: http://www.investa.dk/biler/tilbud.htm

mvh

Carsten

Fra : Anders Majland

Dato : 28-06-06 16:54

> Som det her: http://www.investa.dk/biler/tilbud.htm

Citat:" Er du interesseret i at få tunede ruder,...."

Lyder som noget fra thansen

Fra : KubikH

Dato : 28-06-06 17:08

"Carsten Andersen" <dublinx@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Som det her: http://www.investa.dk/biler/tilbud.htm
>
> mvh
>
> Carsten

Hmmm
Det er da det samme som danske priser på lakering i hvert fald.

Det må kunne findes meget billigere

Mvh
Niels

Fra : Niels Bengaard

Dato : 28-06-06 17:45

> Hmmm
> Det er da det samme som danske priser på lakering i hvert fald.
>
> Det må kunne findes meget billigere
>
> Mvh
> Niels

Du har vist ikke forhørt om priser på omlakering i Danmark.

Niels

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-06 17:55

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Du har vist ikke forhørt om priser på omlakering i Danmark.

Næh, det kommet let i nærheden af 20-30.000 Kr alt efter bil og farve

--
Tom

Fra : KubikH

Dato : 28-06-06 19:14

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Du har vist ikke forhørt om priser på omlakering i Danmark.
>
> Niels

Jeg har været lidt rundt.(Fiat 12-7, tidligere rød, nu er lakken brændt
rustbrun))
Priserne ligger fra ca. 10.000,- for en hellakering, hen over en ca. 6000,-
for en oplakering udvendig.
I nederste ende er en "Orange" lakering udvendig for kr. 3500,-

Knægten arbejder som mekaniker, og de får tit omlakeret biler, de giver
prisen 6000,- for en oplakering.
Så jo jeg har forespurgt 9 steder for at være præcis
Det er i Kkbh Ø, N og NV og en i Gentofte

Mvh
Niels

Fra : Niels Bengaard

Dato : 28-06-06 20:06

> [...]
> prisen 6000,- for en oplakering.
> Så jo jeg har forespurgt 9 steder for at være præcis
> Det er i Kkbh Ø, N og NV og en i Gentofte

Jeg tror slet ikke det er samme form for omlakering vi taler om, de koster
nemlig meget mere.
Men når du nævner et 12-7, så kan jeg godt se det er nonsens at ofre meget
på en lakering, bilens værdi taget i betragtning.
Samtidig er de lakeringer du nævner til 6000 salgslakeringer som er sminke
på billige biler der blot skal køre få år mere.

En professionel flot omlakering, hvor man blot afleverer bilen komplet
samlet, hvor maleren afmonterer lister, håndtag, ruder osv. koster måske
20-25.000 kr alt efter størrelsen af bilen, antal buler, farve osv. osv.
Når man taler om en bil man vil køre til Polen for omlakering osv. er det
ikke en lakering til 6.000 man forventer at kunne få til 4.000 kr. Det er jo
spild af tid og penge.

Niels

Fra : KubikH

Dato : 01-07-06 22:15

> [...]
> ikke en lakering til 6.000 man forventer at kunne få til 4.000 kr. Det er

Jeps
Det var jo lige det
Og så skal polakkerne bruge en uge på det ... uha uha, moren køber sig nok
fattig under "ferien" ;.)
Mvh
Niels

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-06 22:44

> [...]
> prisen 6000,- for en oplakering.
> Så jo jeg har forespurgt 9 steder for at være præcis
> Det er i Kkbh Ø, N og NV og en i Gentofte

Jeg ved ikke hvad du ligger i ordet oplakering, men en komplet omlakering
hvor gummilister afmonteres og alt afdækkes, ridser spartles og slibes osv
for så at få malet det hele i samme farve.....det tager ca 37 timer for en
maler at gennemføre....dertil kommer udgifterne til maling samt til strøm
når bilen skal ovntørre.
Så nærmer vi os at maleren incl moms har en timepris på 90 Kr hvoraf han
skal betale husleje og de udgifter han ellers har. Jeg vil nok påstå at
enten er der en voldsom misforståelse af hvad om- og op-lakering er, ellers
også har de simpelthen danmarks laveste timepris til dem selv.....jeg
skønner noget med 20 Kr pr time til sig selv

Jeg synes også det lyder temmelig mystisk at man kan få oplakeret en bil 9
steder på sjællandtil 6.000,-....når jeg tænker på at min frue måtte via
forsikringen give 6.000 Kr for at få omlakeret en side på sin yaris fordi en
person havde kørt nøglen hen ad døren og skærmen....malerarbejdet blev
udført ved toyota i sønderborg...i sølvmetallic.

--
Tom

Fra : Kelter

Dato : 28-06-06 17:58