Pauseskærm - en motor bygges?
Fra : John

Dato : 27-06-06 19:45

Hej

Jeg så på et værksted en rigtig flot pauseckærm. Den startede med at vise en
motorblok og så blev alle delene efterhånden sat på plads og til sidst kørte
maskinen - inden del hele startede forfra. Der var ikke noget firmanavn at
se.

Kender nogen den? Har I et link, hvor jeg kan hente den?

Vh. John

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-06-06 07:48

John wrote:
> [...]
> se.
>
> Kender nogen den? Har I et link, hvor jeg kan hente den?

http://rapidshare.de/files/4430200/motor.rar.html - besværlig download
og masser af popup's.

--
vh
Torben

Fra : Basil

Dato : 28-06-06 16:31

Torben Scheel forklarede:

> http://rapidshare.de/files/4430200/motor.rar.html - besværlig download og
> masser af popup's.

Jeg forsøger at lægge den i dk.binaer.motor i tråd, lige om lidt.
Kai

Fra : H3nrik V!

Dato : 28-06-06 18:46

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> Jeg forsøger at lægge den i dk.binaer.motor i tråd, lige om lidt.
> Kai

Nogen, der har mulighed for at hoste den et sted, hvor os med OE kan hente
den? Jeg har ikke lige plads til at installere en ordentlig newsreader, der
kan håndtere yEnc...

--
mvh H3nrik!

Fra : Basil

Dato : 28-06-06 18:51

H3nrik V! frembragte:
> [...]
> den? Jeg har ikke lige plads til at installere en ordentlig newsreader, der

Jeg lader være at y-kode den.
Der er fejl i første postning, min forbindelse gik lige kold.
Jeg prøver igen, uden Y.
Kai

Fra : H3nrik V!

Dato : 28-06-06 19:05

> H3nrik V! frembragte:

> Jeg lader være at y-kode den.
> Der er fejl i første postning, min forbindelse gik lige kold.
> Jeg prøver igen, uden Y.
> Kai

Super, Tak!

--
mvh H3nrik!

Fra : Basil

Dato : 28-06-06 19:47

Den 28-06-2006, skrev H3nrik V!:
> "Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> Super, Tak!

Der går bare hele tiden nogt galt, jeg giver op.
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-06 20:01

Du kan hente den her : http://www.allanm.dk/motor.zip

Dog ikke med topfart.

Allan

Fra : Bob \(-:

Dato : 28-06-06 22:12

"Allan Møller" <allan*at*allanm*dot*dk> skrev i en meddelelse

> Du kan hente den her : http://www.allanm.dk/motor.zip
>
> Dog ikke med topfart.
>

> Allan

kan ikke hente den stoppede da den var halvejs

hilsen Robret

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-06 22:51

> kan ikke hente den stoppede da den var halvejs

Hmm der var alligevel over 20 som ville hente den og jeg tror min gamle
server blev overbelastet.
Den ligger der et par dage endnu.

Allan

Fra : H3nrik V!

Dato : 28-06-06 23:07

> Hmm der var alligevel over 20 som ville hente den og jeg tror min
> gamle server blev overbelastet.
> Den ligger der et par dage endnu.

Så prøver jeg igen i morgen aften... ;) Jeg kan nemlig slet ikke nå din
server...

--
mvh H3nrik!

Fra : Troels Hansen

Dato : 29-06-06 05:13

H3nrik V! skrev:

> Så prøver jeg igen i morgen aften... ;) Jeg kan nemlig slet ikke nå din
> server...

Ellers har jeg lige smidt den op, så prøv her:
http://404.dk/motor.rar

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-06 07:25

> Ellers har jeg lige smidt den op, så prøv her:
> http://404.dk/motor.rar

Suk en speed.. en med en ordenlig forbindelse kan du ikke maile den til
uploadSNABELAstarchild.dk så ligger jeg den på min 10Mbit..

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-06 08:50

nu ligger den på en 10mbit http://juel.dk/motor.rar

Mvh
Morten

Fra : Martin Orvad

Dato : 29-06-06 14:52

Juel wrote:
> nu ligger den på en 10mbit http://juel.dk/motor.rar

Hvorfor henter I den ikke bare fra det oprindelige link?

--
Martin Orvad

Passat Variant 1.9 Tdi 130 '02

Fra : H3nrik V!

Dato : 29-06-06 21:34

"Martin Orvad" <martin.orvad@email.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvorfor henter I den ikke bare fra det oprindelige link?

Fordi Torben Scheel skrev: "besværlig download og masser af popup's." Og dér
er jeg i hvert fald lidt "bange"...

--
mvh H3nrik!

Fra : Martin Orvad

Dato : 29-06-06 22:59

H3nrik V! wrote:
> "Martin Orvad" <martin.orvad@email.invalid> skrev i en meddelelse

> Fordi Torben Scheel skrev: "besværlig download og masser af popup's." Og dér
> er jeg i hvert fald lidt "bange"...

Jeg hentede den fra linket, og der var ingen popups. Download var heller
ikke besværligt. Mærkeligt.

--
Martin Orvad

Passat Variant 1.9 Tdi 130 '02

Fra : Torben Scheel

Dato : 30-06-06 08:20

Martin Orvad wrote:
> Jeg hentede den fra linket, og der var ingen popups. Download var heller
> ikke besværligt. Mærkeligt.

Jeg så bare min popup blocker i aktion. Og download venter man 30
sekunder på før den starter, derfor advarslen.

--
vh
Torben

Fra : Majbritt Sørensen

Dato : 30-06-06 09:55

"> Jeg så bare min popup blocker i aktion. Og download venter man 30
> sekunder på før den starter, derfor advarslen.

> [...]

Jeg var også inde og prøve , men oplevede det samme som Torben
jeg hentede den så her http://juel.dk/motor.rar fik den fint ned )
Jeg kan fint få pauseskærm/filen til at starte ved at klikke på det
blå icon der hedder deutz engine. men mit spørgsmål er hvordan
får jeg det til at virke som pauseskærm alså starte selv .
Nogen der kan forklare det

Mvh jens

Fra : Kim

Dato : 30-06-06 10:49

"Majbritt Sørensen" <maj.sorensen@tiscali.dansk> skrev i en meddelelse

> [...]
> blå icon der hedder deutz engine. men mit spørgsmål er hvordan
> får jeg det til at virke som pauseskærm alså starte selv .

Kopier de udpakkede filer over i C:\windows\system32
Højreklik på et tomt område på dit skrivebord - vælg egenskaber
Faneblad "pauseskærm"
Resten giver vist sig selv

Kim

Fra : Majbritt Sørensen

Dato : 30-06-06 11:25

"Kim" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> Kopier de udpakkede filer over i C:\windows\system32
> Højreklik på et tomt område på dit skrivebord - vælg egenskaber
> [...]

ok. nemt nok
tak Kim

Mvh jens

Fra : Nicolai Lang

Dato : 30-06-06 18:06

On Thu, 29 Jun 2006 22:34:28 +0200, "H3nrik V!"
<NO_vernerbo_SPAM@hotmail_PLEASE.com> wrote:

>Fordi Torben Scheel skrev: "besværlig download og masser af popup's." Og dér
>er jeg i hvert fald lidt "bange"...

RapidShare er OK - har hentet en del ting derfra, og endda betalt for
VIP adgangen iblandt når jeg havde mange ting at hente.

POPup'en er vel bare din IE der advarer om at du er ved at downloade
en fil?

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : H3nrik V!

Dato : 29-06-06 21:33

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse
> nu ligger den på en 10mbit http://juel.dk/motor.rar

Smukt! Så får min 2048 kbit/s også lidt motion.

Tak til alle for uploads!

--
mvh H3nrik!

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 28-06-06 15:44

"John" <johnlafjerndette@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> firmanavn at se.
>
> Kender nogen den? Har I et link, hvor jeg kan hente den?

Det lyder som den motor jeg har i min computer på arbejdet.
Efter sigende skulle det være en Deutz motor.
Jeg har desværre ikke noget link da jeg har fået den på usb-nøgle af en af
mine kollegaer.

Mvh. Jesper

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-06-06 07:11

Jesper Sørensen wrote:

> Det lyder som den motor jeg har i min computer på arbejdet.
> Efter sigende skulle det være en Deutz motor.
> Jeg har desværre ikke noget link da jeg har fået den på usb-nøgle af en af
> mine kollegaer.
Det passer med titlen på de downloadede filer.

--
vh
Torben