No2 og diesel?
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 27-06-06 14:49

Hej

Jeg sad lige og snakkede med en kammerat og vi diskuterede om No2 og Diesel
giver den samme effekt som på en benzin bil?

Stef

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 27-06-06 16:49

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg sad lige og snakkede med en kammerat og vi diskuterede om No2 og
> Diesel giver den samme effekt som på en benzin bil?

gaffel....? Er Not ikke sherry?.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 27-06-06 17:28

> gaffel....? Er Not ikke sherry?.
Nu har vi jo ikke alle den store kemi ingeniør eksamen
http://en.wikipedia.org/wiki/Nitrous_oxide

Stef

Fra : Niels Bengaard

Dato : 27-06-06 19:58

> Nu har vi jo ikke alle den store kemi ingeniør eksamen
> http://en.wikipedia.org/wiki/Nitrous_oxide
>
> Stef

Så det er N2O, altså lattergas. NO2 kommer ud af udstødningen.

Niels

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 28-06-06 07:48

> Så det er N2O, altså lattergas. NO2 kommer ud af udstødningen.

Jo, det er korrekt, men virker det også med diesel?

Stef

Fra : martin

Dato : 28-06-06 09:44

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> wrote in message

> Jo, det er korrekt, men virker det også med diesel?
>
> Stef

http://www.tuning.wanadoo.co.uk/diesel-tuning.htm

Google.. !!

Fra : Stefan Jacobsen