Att: Tom: hvor airconservice?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 27-06-06 06:22

Hej Tom.

Hvor er det billigst/bedst at få lavet service på aircon'en?
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-06 16:17

> Hej Tom.
>
> Hvor er det billigst/bedst at få lavet service på aircon'en?

Jeg kan anbefale dig ham mekkeren i Svenstrup (Bag SAAB museet)...det
kostede ca. 700 Kr sidst jeg fik foretaget et service og det var med
sporstoffer og hvor han checkede nøje med UV-lys m.m.
Han har i øvrigt nogle dejligt lave timepriser incl moms og er faktisk ok
kompetent til det meste på bilerne....så hvis jeg ikke kan/gider selv, så
bruger jeg ham

--
Tom

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 27-06-06 22:17

Tom skrev:

> [...]
> Han har i øvrigt nogle dejligt lave timepriser incl moms og er
> faktisk ok kompetent til det meste på bilerne....så hvis jeg ikke

Fint!

Takker!
Hans
http://kortlink.dk/26dh