Kan man fremskaffe synsrapport
Fra : Thomas

Dato : 26-06-06 19:55

Hej NG

Jeg har købt en bil, uden den sidste sysnrapport (engros) men kan godt se
den forrige på nettet (ren som en fløjte)

Kan man bestille en udskrift et eller andet sted ? Jeg kan ikke se den på
nettet

Mvh

Thomas

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-06-06 20:49

Thomas skrev:

> Kan man bestille en udskrift et eller andet sted ? Jeg kan ikke se
> den på nettet

Vi hentede lige en ved Applaus i dag...

Vognen var sidst synet for et år siden.
Hans
http://kortlink.dk/2tt4

Fra : Thomas

Dato : 26-06-06 21:04

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> wrote in message

> Vi hentede lige en ved Applaus i dag...

> [...]

Ok... var den synet der sidst, eller kan synsrapporten fremskaffes hos
hvilken som helst synshal uanset hvor den er synet ?

I modsat fald, hvordan finder man så ud af hvor den er synet ?

Mvh

Thomas

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-06-06 22:17

Thomas skrev:

> Ok... var den synet der sidst, eller kan synsrapporten fremskaffes
> hos hvilken som helst synshal uanset hvor den er synet ?
>
> I modsat fald, hvordan finder man så ud af hvor den er synet ?

Dét ved jeg desværre ikke
Hans
http://kortlink.dk/2tt4

Fra : Lars

Dato : 27-06-06 20:07

kik på denne http://www.bilboksen.dk/

Opret dig som bruger, og indtast reg. dato og reg. nr

Mvh
Lars