36 mm top til 1/2" luftnøgle
Fra : Morten Trab

Dato : 25-06-06 14:30

Nogen der ved hvor jeg finder en 36 mm top til en 1/2" luftnøgle??

Mvh. Morten

Fra : Niels Bengaard

Dato : 25-06-06 14:40

> Nogen der ved hvor jeg finder en 36 mm top til en 1/2" luftnøgle??
>
> Mvh. Morten

Så store får man dem vist ikke i 1/2" , der er vist ingen vej udenom en 3/4"
og så en 1/2 til 3/4" adapter. Det får i hvert fald i biltema.

Niels

Fra : Neser

Dato : 25-06-06 15:27

> Så store får man dem vist ikke i 1/2" , der er vist ingen vej udenom en
> 3/4" og så en 1/2 til 3/4" adapter. Det får i hvert fald i biltema.
>
> Niels
Mener jeg har en 34/36 top til at ligge i 1/2", så helt umuligt er det vel
heller ikke at finde. Købte den ved den lokale tømmerhandel, tror også at
den kostede 70kr. så billigt er det ikke..

- Neser

Fra : Niels Bengaard

Dato : 25-06-06 16:35

> Mener jeg har en 34/36 top til at ligge i 1/2", så helt umuligt er det vel
> heller ikke at finde. Købte den ved den lokale tømmerhandel, tror også at
> den kostede 70kr. så billigt er det ikke..

Det er nok normale toppe og ikke krafttoppe du taler om. Man kan da prøve
med en normal top og se om den holder.

Niels

Fra : Neser

Dato : 25-06-06 21:37

> Det er nok normale toppe og ikke krafttoppe du taler om. Man kan da prøve
> med en normal top og se om den holder.
>
> Niels
Nej, men går ikke ud fra at han skal spænde hjul på 4 lastbiler dagligt, så
regnede med at det kunne bruges.
Sådan en top kan nu godt holde i lang tid selvom den bliver brugt med en
luftnøgle.

- Neser

Fra : Morten Trab

Dato : 25-06-06 15:36

On Sun, 25 Jun 2006 15:39:31 +0200, "Niels Bengaard"
<bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> wrote:

>Det får i hvert fald i biltema

Som ikke sælger pr. postordre :( Der er ski lidt langt til den
nærmeste, det sker ikke ret tit at jeg kommer til Ålborg :(

Mvh. Morten

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-06-06 15:45

Morten Trab <morten@trab.dk> skrev :

>Som ikke sælger pr. postordre :( Der er ski lidt langt til den
>nærmeste, det sker ikke ret tit at jeg kommer til Ålborg :(

Monstro ikke det lille problem kan klares ;)

--
jan@stevns.net
(Nu også med Pygmæ-ambulance.... næsten)

Fra : Morten Trab

Dato : 25-06-06 16:57

On Sun, 25 Jun 2006 16:45:05 +0200, jan@stevns.net wrote:

>Monstro ikke det lille problem kan klares ;)

Jo da, når jeg engang i næste måned kommer til Hobro igen :(
Ellers må jeg se om jeg kan lokke svigerfar, som bor i Hobro, til at
køre op til dem en dag, og så evt. sende den herned...

Mvh. Morten

Fra : Mikkel Lund

Dato : 25-06-06 21:19

Morten Trab skrev:
> Nogen der ved hvor jeg finder en 36 mm top til en 1/2" luftnøgle??
>
> Mvh. Morten

MECA har dem helt sikkert.

MIkkel