Billeder fra LeMans 2006
Fra : Thomas H.

Dato : 22-06-06 17:33

LeMans-billeder i dk.binaer.motor

.....hvis interesseret, hvis ikke så er det jo bare sådan!

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : MK

Dato : 22-06-06 17:38

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> LeMans-billeder i dk.binaer.motor

Jég kan ikke nedtage binaer - hva' med din side?
Ligger de ikke dér?
www.thhe.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 22-06-06 17:40

"MK" <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

> Jég kan ikke nedtage binaer - hva' med din side?
> Ligger de ikke dér?
> www.thhe.dk

Nej ikke endnu, er ved at lave hele billedsektionen om, det tager lidt tid,
men de kommer

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 22-06-06 18:15

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> LeMans-billeder i dk.binaer.motor
>
> ....hvis interesseret, hvis ikke så er det jo bare sådan!

Rigtig flotte billeder. - Meget meget meget fin kvalitet.

--
-M
'05 BMW 325i E90

Fra : Kim Jespersen

Dato : 22-06-06 18:10

Thomas H. skrev:
> LeMans-billeder i dk.binaer.motor
>
> ....hvis interesseret, hvis ikke så er det jo bare sådan!
>

> --
> Thomas H. - www.thhe.dk

Det har interesse, men lidt surt man har Cybershitty :(

Fra : Brian

Dato : 22-06-06 18:38

Kim Jespersen skrev:

> Det har interesse, men lidt surt man har Cybershitty :(

Prøv med newsbin.cybercity.dk

/Brian

Fra : Henrik B.

Dato : 23-06-06 08:37

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> LeMans-billeder i dk.binaer.motor
>
> ....hvis interesseret, hvis ikke så er det jo bare sådan!

Hej Thomas.

Er stadig mere interesseret i noget video fra Biler i Bella - specielt af
SLR'en.

Rigtige biler har over 420 Nm...

Fra : Thomas H.

Dato : 23-06-06 14:11

"Henrik B." <saab@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Thomas.
>
> Er stadig mere interesseret i noget video fra Biler i Bella - specielt af
> SLR'en.

Mnagler lige lidt plads, regner med at købe en 400GB ekstern til alt mit
video- så koldt blod!

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 23-06-06 15:39

> ....hvis interesseret, hvis ikke så er det jo bare sådan!

Super fede billeder - de ser virkeligt prof. ud... Må man spørge hvilket
udstyr (kamera + optik) du har brugt, samt evt. lidt af hemmeligheden bag
den flotte "bevægelse"?
Det er jo sådan nogle billeder man drømmer om at have med hjem fra motorløb
;)

/Kasper Hansen

Fra : Thomas H.

Dato : 23-06-06 19:15

"Kasper Hansen [8270]" <news@SLETpostmand.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> den flotte "bevægelse"?
> Det er jo sådan nogle billeder man drømmer om at have med hjem fra

Takker og bukker
EOS 350D, EF-S 70-85 IS USM og EF 70-300 IS USM ....og så lidt øvelse og en
masse billeder der ikke er skarpe

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 23-06-06 22:22

> Takker og bukker
> EOS 350D, EF-S 70-85 IS USM og EF 70-300 IS USM ....og så lidt øvelse og
> en masse billeder der ikke er skarpe

Hehe, det er også en fin optik du har dig der... Jeg har selv et 350D, og
skal snart en tur til USA, så måske det bliver til lidt optik i samme
kaliber ;)
Lige for at spørge lidt mere til teknikken - er det noget med AI focus
fuktionen, og evt. lidt "lang" lukkertid? Jeg går ud fra at teknikken er at
følge bilen, fokusmæssigt?

/Kasper Hansen

Fra : Thomas H.

Dato : 24-06-06 09:49

> Lige for at spørge lidt mere til teknikken - er det noget med AI focus
> fuktionen, og evt. lidt "lang" lukkertid? Jeg går ud fra at teknikken er
> at følge bilen, fokusmæssigt?

Ja jeg bruger nogengange "AI Servo" men den er ikke altid så fed, hvis der
f.eks. kommer noget ind foran mens man panorerer, så prøver den at fokusere
på det. Ja lukketid på 1/200 til 1/30 alt efter hvor tæt på den er

Fra : J. H. Bilgrav

Dato : 25-06-06 14:32

> [...]
> f.eks. kommer noget ind foran mens man panorerer, så prøver den at
> fokusere på det. Ja lukketid på 1/200 til 1/30 alt efter hvor tæt på den

Hvornår kan man se dem fra din hjemmeside..?

--
Hilsen J. H. Bilgrav

Fra : Thomas H.

Dato : 25-06-06 15:54

"J. H. Bilgrav" <jhFJERN_Bilgrav@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvornår kan man se dem fra din hjemmeside..?

Jeg er ved at lave hele mit fotogalleri om, og give alle billederne en
ompudsning, det tager sgu lidt tid, så jeg ved det ikke helt.
Ellers så kig her:

Der kan du også let se EXIF-data på billederne.

Thomas.