Problem med startmotor på fnat punto (igen~
Fra : Studen

Dato : 22-06-06 15:14

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind....

For et par måneder siden skiftede jeg startermotoren (T hansen) på fiatten,
da den havde fået en høj skærende lyd, og var begyndt at svigte i tide og
utide. Nu er den fannerme begyndt at lyde meget grimt igen... !? Hvordan kan
en så ny startermotor svigte allerede? Er det fordi, den er fra T hansen,
eller kan motoren have en fejl, der slider dem op?
Den har ellers lydt helt normalt og fungeret fint i de 2 måneder siden jeg
skiftede den.

Hvad foreslår I jeg gør? Det er jo halvdyrt i længden at skifte starteren
hveranden måned.

Studen
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=699

Fra : Bob \(-:

Dato : 22-06-06 15:21

"Studen" <studen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skiftede den.
>
> Hvad foreslår I jeg gør? Det er jo halvdyrt i længden at skifte starteren

Tror nu det hvor det er mest galt er t-hansen kvalitet, kender en der har
skiftet kobling på en golf , 2 gange pga. kvalitet fra thansen, tror ikke
altid man er lige heldig men det man køber i thansen. Lige ved at tro at jeg
hvis det er en ældre punto at jeg ville få thansen til at æde den igen , og
evt få en brugt ved en ophugger.

Hilsen Robert

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-06-06 15:40

In article <449aa597$0$13942$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
"Studen" <studen@gmail.com> wrote:

> Hvad foreslår I jeg gør? Det er jo halvdyrt i længden at skifte starteren
> hveranden måned.

Det er vel på garanti/reklamation i så fald..

MVH