Så prøver vi en 206´er
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 21-06-06 16:50

Min bil er meget glad for værksteder. Absolut ikke nogen god kvalitet
at have, og i dag har det så betydet at den får lov at overnatte på
Peugeots værksted. AC anlægget er defekt - kondensoren (stavning ?) er
i UDU og et af rørene i systemet er også i stykker (noget med det ikke
kunne skrues af ?). Reservedelene kommer først i morgen og da den
skulle have været færdig i dag har jeg fået en gratis lånebil :)

Så nu skal Peugeot 206 afprøves :) Den lånte bil er en 1.4 HDI, kun
3mnd gammel og med noget der ligner 3300km på tælleren så den kan vist
godt kaldes ny!

Mere i morgen hvis nogen gider høre på det ;)

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-06 19:13

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kaldes ny!
>
> Mere i morgen hvis nogen gider høre på det ;)

Mit gæt er at du havner med en regning på ca. 4-5.000 Kr for det du nævner

--
Tom

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 21-06-06 19:15

Tom wrote on 21-06-2006 :
> Mit gæt er at du havner med en regning på ca. 4-5.000 Kr for det du nævner

Er heldigvis ikke mig der skal betale - anlægget har været defekt ved
købet så det er sælger der hænger på regningen, reklamationsret :)