Tyske prøveplader ?
Fra : Ukendt

Dato : 21-06-06 09:07

Hejsa Alle

Jaja så skete det igen, man har fundet noget nyt legetøj

Og inden i alle råber dania truck, så vil jeg lige sige at jeg skal over ved
rostock, så en tur ved den jyske grænse er ikke en mulighed.. hvad gør man
så, men stakkels galant må jo ikke trække mere end 1200kg og bilen vejer 950
og en trailer 500 :o/
Hvor kan man leje export plader i tyskland og hvad koster det ?

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-06 09:10

> [...]
> vejer 950 og en trailer 500 :o/
> Hvor kan man leje export plader i tyskland og hvad koster det ?

eller er der et std omkring sydsjælland man kan leje et fejeblad ?

Mvh
Morten

Fra : Christopher Stein

Dato : 21-06-06 09:53

Juel skrev:
> [...]
> og en trailer 500 :o/
> Hvor kan man leje export plader i tyskland og hvad koster det ?

er der ikke plader på den tyske?
du kan jo bare tage et sæt prøveplader med fra dk og køre i tyskland på
de tyske plader.. husk at få en ven med.. :D

Fra : MK

Dato : 21-06-06 09:56

"Christopher Stein" <cstein@softhome.net> skrev i en meddelelse

> er der ikke plader på den tyske?
> du kan jo bare tage et sæt prøveplader med fra dk og køre i tyskland på de
> tyske plader

Jep - kør den hjem på pladerne og send nr. plade asmt den lille
tyske registreringsattest tilbage til tyskeren, så han kan afmelde.
Husk at få en kvittering på afmeldelsen...

Jeg har lige udført ovenstående på en BMW 325i cabrio...
http://bilimport.tkrath.dk/forum/

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-06 10:19

> [...]
> Husk at få en kvittering på afmeldelsen...
>
> Jeg har lige udført ovenstående på en BMW 325i cabrio...

Ja det ville være super, hvis ikke det var fordi den står uden plader :o/

Mvh
Morten

Fra : MK

Dato : 21-06-06 11:00

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det ville være super, hvis ikke det var fordi den står uden plader :o/

Shit - så må du ha' sælger ned og købe nogle midlertidige
indenrigsplader (!), som er billigere end exportplader. Jeg
mener, de koster 100 - 150 euro, desværre...