Hvem har VAG COM nær 7300 ?
Fra : Mikkel Vitus

Dato : 21-06-06 07:17

Hej med jer

I min Skoda Fabia begyndte lampen for nedslidte bremser at lyse. Jeg
skiftede bremserne, men lampen lyser stadig
Den skal sikkert nulstilles i computeren ?

Er der en venlig sjæl med VAGCOM nær 7300 der kan hjælpe mig ?

Mvh
Mikkel

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-06-06 12:53

In article <ee3f9$4498e53f$55180df6$1894@news.arrownet.dk>,
"Mikkel Vitus" <dur@ikke.dk> wrote:

> Hej med jer
>
> I min Skoda Fabia begyndte lampen for nedslidte bremser at lyse. Jeg
> skiftede bremserne, men lampen lyser stadig

Har du tilsluttet ledningen til sensoren?

MVH

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 21-06-06 19:46

"Mikkel Vitus" <dur@ikke.dk> wrote in message
> [...]
> Den skal sikkert nulstilles i computeren ?
>
> Er der en venlig sjæl med VAGCOM nær 7300 der kan hjælpe mig ?

Hvor ny er den?
Jeg har et ikke can bus interface og bor i DK-7500.

Men som Martin er inde på er du sikker på dine nye klodser er med
slidindikator?
Fordi lampen gik ud øjeblikkeligt (uden at resette den med vagcom) da jeg
satte en lus i stikket på min 01 Leon

--

/Dennis
Seat Leon 1.9 TDi - 303Nm at 2358rpm

Fra : Mikkel Vitus

Dato : 22-06-06 15:16

> Hvor ny er den?

Det er en 2003...

> Jeg har et ikke can bus interface og bor i DK-7500.
>
> Men som Martin er inde på er du sikker på dine nye klodser er med
> slidindikator?

Det er jeg ikke spor sikker på de har..Det er hjulcentret der har skiftet
dem....

> Fordi lampen gik ud øjeblikkeligt (uden at resette den med vagcom) da jeg
> satte en lus i stikket på min 01 Leon

Det kan være det er løsningen ?

Mvh
Mikkel

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-06-06 15:34

In article <911b9$449aa6f7$55180df6$32606@news.arrownet.dk>,
"Mikkel Vitus" <dur@ikke.dk> wrote:

> Det er jeg ikke spor sikker på de har..Det er hjulcentret der har skiftet
> dem....

Tjek op med dem - uden den ledning så tror bilen dine klodser er slidte..

> Det kan være det er løsningen ?

Ja..men det er ikke din hovedpine hvis du har fået andre til at skifte
det. Hen og få dem til at få den lampe slukket og helst med klodser med
indikator..

MVH

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 22-06-06 20:50

> Det er en 2003...

> Det er jeg ikke spor sikker på de har..Det er hjulcentret der har skiftet
> dem....

> Det kan være det er løsningen ?

Hvis du kigger inde ved navet sidder der en ekstra ledning ned - hvis den
fører i et stik som bare ender i den blå luft har de sat nogle klodser på
uden slidindikator.
På min skal man bare kortslutte det stik så holder indikatoeren kæft (og
dermed er funktionen sat ud af drift)