Min Renault kangoo siger lyd...
Fra : Alfons Åberg

Dato : 19-06-06 20:07

Hej NG

Min Kangoo - er begyndt at sige en mærkelig lig - lejlighedsvis. Lyden
kommer umiddelbart fra højre forhjul og lyder som når man kører ud i de
dersens rillede streger på motorvejen. Lyden kommer kun når vi har kørt et
sykke tid. Lyden kommer og går - men det virker som om den kommer mest når
gassen slippes.

Jeg har begge forhjul af - og checke bremser og lejer osv. Jeg kan ikke
umiddelbart se/høre noget.

Er der nogen som har været ude for noget lignende?

Pfht, Alf

Fra : brian

Dato : 20-06-06 19:34

Alfons Åberg wrote:
> [...]
> umiddelbart se/høre noget.
>
> Er der nogen som har været ude for noget lignende?

Har haft en peugeot 306 der gjorde det samme. Det var et kugleled i
styretøjet der var slidt/slør i.

brian