Pris serviceeftersyn Citroen
Fra : ambelgien@hotmail.co~

Dato : 19-06-06 19:37

Hej,

Kan det svare sig at oprette en serviceaftale hos Citroen (Berlingo,
med ca. 15.000 km pr år) - eller er det bedre/billigere at betale
diverse serviceeftersyn efter behov. En hurtig udregning ved citroen.dk
siger 421 pr. måned i 36 måneder for en aftale.

///Michael

Fra : Tine og Thomas

Dato : 19-06-06 20:29

<ambelgien@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Davs Michael

Det tror jeg ikke rigtigt det kan...

Vores Berlingo koster ca. 2000 for et eftersyn en gang årligt.
Så...
Tja, vi valgte det fra...

Fra : ambelgien@hotmail.co~

Dato : 19-06-06 21:24

Tine og Thomas skrev:

> Det tror jeg ikke rigtigt det kan...
>
> Vores Berlingo koster ca. 2000 for et eftersyn en gang årligt.
> Så...
> Tja, vi valgte det fra...

Klar tale! Tak - så springer jeg ikke på den ;)

Fra : Tine og Thomas

Dato : 19-06-06 21:40

Tine og Thomas skrev:

> [...]
> Så...
> Tja, vi valgte det fra...

Klar tale! Tak - så springer jeg ikke på den ;)

Kan jeg godt forstå!
Men, prøv lige at kigge igen hvad og hvor meget det er med i aftalen!

Stadigvæk 5000 mod ca. 2000!!!

Det er 3000,- ekstra at holde ferie for, eller købe vinterdæk...

Fra : Claus DN

Dato : 20-06-06 19:00

"Tine og Thomas" <tineogthomas@osser.dk> skrev i en meddelelse

| Stadigvæk 5000 mod ca. 2000!!!
|
| Det er 3000,- ekstra at holde ferie for, eller købe vinterdæk...

Eller betale med når noget uforudset går i stykker.

Vh. Claus
- Som heller ikke har nogen serviceaftale af samme grund og som indtil
videre er sluppet godt fra det i 10 år/3 biler