Hvilke fælge til hvilke biler.
Fra : Wolle

Dato : 19-06-06 18:34

Hej.

Har fra en Opel Meriva 2003 4 stk. nye 4 huls 15` stålfælge med originale
kapsler ( kun kørt demo ).
Da jeg vil have dem solgt, vil jeg gerne vide, hvilke andre biler, de kan
passe til.
Hvor kan jeg evt. finde det, og hvilke oplysninger skal jeg anvende?
Håber det er det rigtige sted at spørge.

Mvh. Ole

Fra : Møller

Dato : 19-06-06 19:02

"Wolle" <lemoSLET@pc.dk> wrote in message
> [...]
> passe til.
> Hvor kan jeg evt. finde det, og hvilke oplysninger skal jeg anvende?
> Håber det er det rigtige sted at spørge.

Kan du bruge denne:

http://www.kompressor.no/felger/boltesirkel.htm

Møller

Fra : Wolle

Dato : 19-06-06 22:12

"Møller" <My@g2n.dk> skrev i en meddelelse

> "Wolle" <lemoSLET@pc.dk> wrote in message

> Kan du bruge denne:
>
> http://www.kompressor.no/felger/boltesirkel.htm
>
> Møller

Den kunne sikkert fint bruges, hvis jeg havde en lille smule forstand på de
dele, men det har jeg desværre ikke.
Det skal nok være mere enkelt forklaret.
Iøvrigt kunne jeg ikke umiddelbart finde Opel Meriva.

Mvh. Ole

Fra : Møller

Dato : 20-06-06 11:11

> [...]
> dele, men det har jeg desværre ikke.
> Det skal nok være mere enkelt forklaret.
> Iøvrigt kunne jeg ikke umiddelbart finde Opel Meriva.

Der er lidt mere her:

http://www.sds.dk/index.html
http://www.rsracing.com/tech-wheel.html

hvis du ser på diameter, bredde, antal huller, boltediameter, boltecirkel og
ET ( indpresningsdybde), skal de være ens:

Håber, at det hjælper lidt,

Møller

Fra : Wolle

Dato : 21-06-06 15:20

> [...]
> og
> ET ( indpresningsdybde), skal de være ens:

Tak for hjælpen alle sammen.
Nu tror jeg, at jeg kan finde ud af det - fandt jo også på fælgene nogle
tal, der ligner dem i skemaerne.

Mvh. Ole

Fra : 2

Dato : 19-06-06 22:20