Cadillac BLS
Fra : Morgan

Dato : 19-06-06 00:36

Er der nogen der ved hvornår BLS'en blir realeset herhjemme? Og er der
nogen der ved hvad forskellen mellem Business og Elegance versionerne
er ?

Mvh Morgan

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 19-06-06 06:44

Hej

Morgan wrote:
> Er der nogen der ved hvornår BLS'en blir realeset herhjemme? Og er der
> nogen der ved hvad forskellen mellem Business og Elegance versionerne
> er ?

Den blev introduceret i maj i år, men med de salgstal der er i hele
Europa skal du nok ikke regne med at se den herhjemme som en lagervare.
Jeg vil tro at forhandlerne er meget tilbageholdende med at have den
stående.

<http://www.fdm.dk/public/nyheder/biler/Bilnyheder/2006/Cadillac+flopper.htm>