Køleboks
Fra : PetrolHead

Dato : 18-06-06 20:45

Hejsa Folkens

Da jeg ved at jeg næsten kommer til at tilbringe en hel måned bag rattet
af en af vores biler på arbejde så fandt jeg det nærliggende måske at
investerer i en kølebox til bilen så at mine drikkevarer stadig er kolde
sidst på dagen.

Og så tænkte på om der er nogle bestemte der kan anbefales. Men den skal
kunne sluttes til cigarettænderen i en bil og have en ledning der er
lang nok til at kunne nå fra lastrummet i en varevogn og så til
cigarettænderen i instrumentbrættet.

men jeg har ikke de store krav andet end at jeg gerne vil haev at mine
drikkevarer skal være så kolde så muligt dog uden at jeg skal til og af
med en mindfre formue for en køleboks da jeg nok kun kommer til at bruge
den 1 måned om året.

På forhånd tak for hjælpen.
Flemming Jacobsen
Formerly Known as "ThunderBird"

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-06-06 22:24

PetrolHead skriver:

> [...]
> drikkevarer skal være så kolde så muligt dog uden at jeg skal til og af
> med en mindfre formue for en køleboks da jeg nok kun kommer til at bruge

Harald Skralds den billige vandt en test i Rabatten. Det reklamerer de
med.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Turbogrilstarter: http://home6.inet.tele.dk/moppe/tgs.html

Fra : Morten Trab

Dato : 19-06-06 19:55

On Sun, 18 Jun 2006 23:23:35 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Harald Skralds den billige vandt en test i Rabatten. Det reklamerer de
>med.

Og det passer...
Har haft den model de sælger billigt i et par år nu, og er ovenud
tilfreds med den...
Den kan VIRKELIGT køle :)

Mvh. Morten