Nostalgi!!
Fra : KubikH

Dato : 18-06-06 11:56

Hejsa
Er ved at lave en bil som de så ud i min ungdom (Mange år siden )
Det er en Fiat 12-7, med hjemmebreddede stålfælge, skårne forfjedre mm.

Så er det lige at jeg har fået fingre i en "Hella viskerrobot"
Der er bare det ved det at der er en S....s masse ledninger i sådan en
djævel!!
Er der nogen der har en "Brugsforvirring" til sådan en.
Hvis ikke .... hvad så med en henvisning til hvor man finder betydningen af
numrene på kablerne, så jeg kan se hvad "49" og "31B2" betyder

Mvh
Niels

Fra : Klaus A

Dato : 18-06-06 13:31

"KubikH" <kallehauge@HHHemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
af
> numrene på kablerne, så jeg kan se hvad "49" og "31B2" betyder

Haynes.com skulle være din ven (troede jeg). Se om du kan finde en maual fra
Haynes brugt. Den har al den info du søger.

Klaus

Fra : KubikH

Dato : 18-06-06 13:32

"Klaus A" <dknews@FJERNESautzen.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> fra
> Haynes brugt. Den har al den info du søger.

OK
Tak for hjælpen.
Mvh
Niels

Fra : Andersen [3650]

Dato : 18-06-06 15:08

> [...]
> af
> numrene på kablerne, så jeg kan se hvad "49" og "31B2" betyder

Så kan du ikke forlange det bedre, medmindre du også vil have det monteret

news:HTclg.48$ND3.13@news.get2net.dk heri er svaret.

Fra : KubikH

Dato : 18-06-06 20:22

"Andersen [3650]" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> "KubikH" <kallehauge@HHHemail.dk> skrev i en meddelelse

> Så kan du ikke forlange det bedre, medmindre du også vil have det monteret
>
> news:HTclg.48$ND3.13@news.get2net.dk heri er svaret.

ØVVV Kan ikke se den
Mvh
Niels