Montering af højtalere i Golf IV
Fra : Tue Jensen

Dato : 18-06-06 10:17

Er der nogle i gruppen, der har konkret erfaring med at montere højtalere i
bagdørene på en Golf IV? Er det et job for en nybegynder eller skal der
professionelle på opgaven?
--
Tue Jensen

Fra : kristensenrune@hotma~

Dato : 18-06-06 12:26

Tue Jensen skrev:

> [...]
> bagdørene på en Golf IV? Er det et job for en nybegynder eller skal der

Hvis der sidder højttalere i, i forvejen, så kan du bare pille dem ud
og sætte et par andre i.
Hvis det kun højttalerne, der skal skiftes.

Tror, uden at være sikker, at der sidder 6½ " i, du kan evt kigge på
http://www.db-snedkeren.dk/index1.asp?r=97 (Punch FRC 4306 (FRC4306))
de spiller i hvert fald udemærket.

Mvh Rune

Fra : Tue Jensen

Dato : 18-06-06 14:48

On 18 Jun 2006 04:25:42 -0700, kristensenrune@hotmail.com wrote:

> [...]
> Hvis det kun højttalerne, der skal skiftes.
>
> Tror, uden at være sikker, at der sidder 6½ " i, du kan evt kigge på

Det er en skrabet model uden højtalere i bagdørerne derfor, vil jeg gerne
have nogle sat i.
--
Tue Jensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-06-06 14:55

"Tue Jensen" <tuesjensen@gmail.com> wrote in message

> Det er en skrabet model uden højtalere i bagdørerne derfor, vil jeg gerne
> have nogle sat i.

Er der gummimembranen monteret mellem stolpe og dør? For så lytter jeg
samtidigt lige med på om der er nogen der ved hvor man kan købe sådan
noget.. Skal have lavet centrallås i min Ibiza. hvor der kun er huller til
at komme en rør imellem.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 18-06-06 15:10

"Tue Jensen" <tuesjensen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogle i gruppen, der har konkret erfaring med at montere højtalere
> bagdørene på en Golf IV? Er det et job for en nybegynder eller skal der
> professionelle på opgaven?

Alt er jo relativt. Har man blot en smule snilde, vil jeg
mene at det er rimeligt simpelt at lave subj.

Fra : Tue Jensen

Dato : 19-06-06 15:20

On Sun, 18 Jun 2006 16:10:24 +0200, Andersen [3650] wrote:

> "Tue Jensen" <tuesjensen@gmail.com> skrev i en meddelelse
>>
> Alt er jo relativt. Har man blot en smule snilde, vil jeg
> mene at det er rimeligt simpelt at lave subj.
Jeg har været ude og kigge på Golf'en og jeg kan ikke umiddelbart finde
hoved og hale i at trække nogle kabler og skille i bilen ad. Er der evt.
nogle der kender til en manual jeg kan følge?

--
Tue

Fra : Andersen [3650]

Dato : 19-06-06 17:17

> [...]
> hoved og hale i at trække nogle kabler og skille i bilen ad. Er der evt.
> nogle der kender til en manual jeg kan følge?

Ja ok, vi er derhenne. Så kunne det godt være du skulle finde en
der har lidt begreb om hvordan den skal skæres.

Fra : kristensenrune@hotma~

Dato : 21-06-06 09:25

Tue Jensen skrev:

> Det er en skrabet model uden højtalere i bagdørerne derfor, vil jeg gerne
> have nogle sat i.
> --
> Tue Jensen

Hmm, så skal du jo til at finde nogle andre dørsider mv...

Hvad med at smide et par højttalere i hattehylden istedet??

Mvh Rune