Forslag til bil på gule plader...
Fra : langemand1311@hotmai~

Dato : 17-06-06 22:28

Hej NG

Jeg har fået et arbejde hvor jeg skal køre en del - så jeg overvejer
at købe en bil på gule plader da jeg ikke har brug for de andre
sæder - det er ren transport.

Jeg har kigget på Ford C-Max og den dyrere Toyota Sportsvan - nogen
der har nogle pros/cons på disse 2? Skulle prisen bestemme blev det jo
C-Max, men er det nu også det kloge valg på længere sigt?

Tobias

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-06-06 22:49

langemand1311@hotmail.com skriver:

> Jeg har kigget på Ford C-Max og den dyrere Toyota Sportsvan - nogen
> der har nogle pros/cons på disse 2? Skulle prisen bestemme blev det jo
> C-Max, men er det nu også det kloge valg på længere sigt?

Overvej en bil der deler vandene: Seat Altea.....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Turbogrilstarter: http://home6.inet.tele.dk/moppe/tgs.html

Fra : Mø||er

Dato : 17-06-06 22:54

Hej Tobias,

Hvad med en Seat Altea 170 HK TDi motor? Jeg siger dig, at den rykker.

Steffen