Billigste alarmcentral til sat. sporing?
Fra : Claus & Lene, Ålborg

Dato : 17-06-06 10:22

Hejsa

Forsikringsselskabet vil have sat.sporing på min nye bil, hvilket selskab er
billigst - jeg har selve sporingsenheden, en DANTRACK DT 100/3

/claus

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-06-06 23:31

In article <4493c9af$0$60786$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
"Claus & Lene, Ålborg" <ccc.lll@mail.tele.dk> wrote:

> Hejsa
>
> Forsikringsselskabet vil have sat.sporing på min nye bil

Betaler de for det?

Det er et trickspørgsmål.. for jeg gætter på de ikke gør og så er det
vel bare at skifte til nogle som ikke er så smarte...

MVH

Fra : PetrolHead

Dato : 22-06-06 14:24

Martin Johansen [6000] skrev:

> Betaler de for det?
>
> Det er et trickspørgsmål.. for jeg gætter på de ikke gør og så er det
> vel bare at skifte til nogle som ikke er så smarte...

Afhænger da ved gudgrød om hvad det er for en bil han forsøger at
forsikre. Snakker vi en mercer til 2 millioner så tror jeg nu ikke han
får lov til at slippe udenom. Men er det det imod en helt alm
personbil så tror jeg nu også han ville være bedre tjent med at
finde et andet selskab.

At en GPS alarm så er en smule usikker stadigvæk er så det, da der
allerede findes måder hvorpå at man kan "omgå" den.