Aircon rens
Fra : Towli

Dato : 16-06-06 14:06

Hej

For nogen tid siden spurgte jeg efter erfaring med Aircon rens her i
gruppen.
Jeg købte for nylig noget spray halløj hos "bil experten", hvor man skulle
sætte en spraydåse igang, mens aircon'en køre på fuld kraft med
recirkulation.
Jeg tvivlede meget på effekten af dette, men det virker - "suer
tæer" -lugten forsvandt.
Bare en erfaring jeg godt vil give videre.

/T

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 16-06-06 17:45

"Towli" <towli@oldboyz.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg tvivlede meget på effekten af dette, men det virker - "suer
> tæer" -lugten forsvandt.
> Bare en erfaring jeg godt vil give videre.

Altid rart med andres erfaringer - især når de er positive. Tak for det.
Hvad hed det præcist det produkt du brugte?

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : Andersen [3650]

Dato : 16-06-06 19:34

"Ole Gaarde Kristensen" <netpost98@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Altid rart med andres erfaringer - især når de er positive. Tak for det.
> Hvad hed det præcist det produkt du brugte?

Og hvor lang tid siden er det du gjorde det?
Det kan jo være ligegyldigt hvis det kun holder
en kort periode.

Fra : Towli

Dato : 17-06-06 08:21

Det kan jeg ikke huske, men Bileeksperten havde kun den samme (kostede ca
160,-)

> Og hvor lang tid siden er det du gjorde det?
> Det kan jo være ligegyldigt hvis det kun holder
> en kort periode.

Det er 1 uge siden, -det er helt klart, at det ikke er en
"wunderbaum-effekt", men du kan have ret i at det ikke nødvenigvis er en
gennemgribende sterilisering, selvom lugten er forsvundet.

/T

Fra : Henrik Steffensen

Dato : 19-06-06 07:13

> [...]
> Jeg tvivlede meget på effekten af dette, men det virker - "suer
> tæer" -lugten forsvandt.
> Bare en erfaring jeg godt vil give videre.

Hvad gjorde du? Sprayede du det bare ind i blæserdysserne inde i kabinen?

Hvad hed produktet?

Fra : Thomas

Dato : 23-06-06 17:23

On Fri, 16 Jun 2006 15:05:42 +0200, "Towli" <towli@oldboyz.dk> wrote:

> [...]
>Jeg tvivlede meget på effekten af dette, men det virker - "suer
>tæer" -lugten forsvandt.
>Bare en erfaring jeg godt vil give videre.

Hej

Bilexperten i Aalborg skaffede et produkt hjem til mig.
kr. 75,-
Det hedder Comma Air Conditioning Cleaner
Se dk.binaer.motor

og som tidligere skrevet...
Sæt aircon'en på fuld kraft og recirkulation.
Aktivér sprayen som en anden røgbombe og stil den inde i bilen.
Efter ca. 10 min. er sprayen tom og behandlingen er færdig.

/Thomas