Tak for svarene :-) Hvad så med en Citroen~
Fra : MRN

Dato : 15-06-06 21:23

Tak for alle svarene på min forrige tråd, den med Renault Megane...

Den har jeg droppet, men nu vil jeg udnytte jer på det groveste en gang
til

Hvad med en Citroen Xsara 1,6 XS fra '98? Har den så nogen fejl/mangler
man skal være opmærksom på?

Mvh
MRN (Som takker )

Fra : KASO

Dato : 15-06-06 21:58

"MRN" <haha@hvadtrorduselv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til
>
> Hvad med en Citroen Xsara 1,6 XS fra '98? Har den så nogen fejl/mangler

Se i din oprindelige tråd - jeg synes bestemt ikke, at du skal droppe
Mégane!

Xsara 1.6 8V er i sammenligning temmeligt bovlam, har dårligere bremser og
mindre plads allevegne. Er ellers ganske fornuftig og driftsikker - men
sikkerheden er en del ringere end i Mégane. (Jeg har kørt en del i mine
forældres Xsara 1.6 8V årgang '98 - og bortset fra at den er noget mere
lydsvag end Mégane, er jeg ikke så imponeret)

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 16-06-06 10:09

MRN wrote:
> Hvad med en Citroen Xsara 1,6 XS fra '98? Har den så nogen fejl/mangler
> man skal være opmærksom på?

Du skal have fat i en Serie II. De har fået nyt ledningsnet og har
derfor færre el-fejl.

Men hvis du er interesseret i Citroën, så vil jeg da lige trække min
egen kæphest ud i manegen:
http://ekstrabladet.dk/biler/article197070.ece

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend