Se i bakspejlet før man skifter vognbane -~
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 15-06-06 20:02

http://www.ejbdotcom.net/content/13137.html

Ups!

Jeg tror dog ikke lastbilen var ret tung, jeg synes den fik hastigheden
nedsat temmelig meget ved sammenstødet?

--
Per, Esbjerg

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-06-06 22:24

Per Henneberg Kristensen submitted this idea :
> Jeg tror dog ikke lastbilen var ret tung, jeg synes den fik hastigheden
> nedsat temmelig meget ved sammenstødet?

Det ligner også en personbil bygget af støbejern (en lada ?) - når man
ser på de relativt få skader den egentlig fik så må de ha været ret
holdbar.

"If we were to wake up some morning and find that everyone was the same
race, creed and color, we would find some other cause for prejudice by
noon." - George Aiken

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 15-06-06 23:29

Henrik Stidsen wrote:
> [...]
>
> Det ligner også en personbil bygget af støbejern (en lada ?) - når man
> ser på de relativt få skader den egentlig fik så må de ha været ret

En lada 2105. Fin bil, savner min stadig. (selv om 2107'eren var bedre)

mvh
Henning

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-06 08:11

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse

> Det ligner også en personbil bygget af støbejern (en lada ?) - når man ser
> på de relativt få skader den egentlig fik så må de ha været ret holdbar.

Ja, især med den hastighed lastbilen kørte..

MVH
Thomas H.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-06-06 19:21

Thomas H. wrote on 16-06-2006 :

> Ja, især med den hastighed lastbilen kørte..

Netop - nogen der har en vurdering af hastigheden ? 50-60km/t da den
rammer ?

"Age is something that doesn't matter, unless you are a cheese."
- Luis Bunuel