Sidespejl til corsa b
Fra : u.m.s [3460]

Dato : 15-06-06 10:12

Hej, hvor køber jeg et højre sidespejl, eljusterbart, elopvarmet billigst..

Det er faktisk kun selve spejlglasset der er itu, og jeg kan ikke lige finde
ud af hvor jeg kan nøjes med at købe spejlet alene.
Det duer ikke helt med et komplet sæt, da det nuværende spejlsæt er
indfarvet i bilens farve.

hjælp

Fra : Peter Schrøder

Dato : 15-06-06 10:26

http://www.faelleslager.dk/

> [...]
> lige finde ud af hvor jeg kan nøjes med at købe spejlet alene. Det
> duer ikke helt med et komplet sæt, da det nuværende spejlsæt er

Kan du ikke købe det originalt?
Det koster kun 300,00 til min Nissan. Med varme.

Peter Schrøder

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 15-06-06 10:46

"Peter Schrøder" <petersch@vip.cybercity.invalid> skrev i en meddelelse

> http://www.faelleslager.dk/

> Kan du ikke købe det originalt?
> Det koster kun 300,00 til min Nissan. Med varme.

Mener du komplet pris ? for Thansen f.eks. tager +570 for et komplet
sidespejl som dog ikke er indfarvet. Så mon ikke det originale kommer
længere op i pris - hvilket er dyrt bare for et spejl.

Fra : Peter Schrøder

Dato : 15-06-06 11:00

u.m.s [3460] skrev:

> Mener du komplet pris ? for Thansen f.eks. tager +570 for et komplet
> sidespejl som dog ikke er indfarvet. Så mon ikke det originale kommer
> længere op i pris - hvilket er dyrt bare for et spejl.

Nej, de 300,00 kr er kun for glasset med
varmetråde bagpå. Det ta'r 5 sekunder at sætte på.

Til min søns Colt har vi netop købt et sidespejl.
Org. Colt med el-justerbart og med varme.
1700,00 kr hos Mitsubishi og 375,00 hos en hugger i Næstved.

Du kan sagten risikere at finde et spejl i bilens
originalfarve. Det gjorde min søn. Mange af varerne
på fælleslageret har opgivet farvekode. Du kan finde
din i bilens motorrum.

Peter Schrøder

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 15-06-06 15:55

u.m.s [3460] wrote:
> [...]
> ud af hvor jeg kan nøjes med at købe spejlet alene.
> Det duer ikke helt med et komplet sæt, da det nuværende spejlsæt er

Som Peter skriver, så er det meget tænkeligt at du kan købe selve
spejlglasset hos Opel... var selv ude for at skulle købe spejlglas til
min nissan og ja, original var billigst for et spejlglas (de 300kr inkl
moms).

Alternativet er at kontakte en autoophugger, faelleslager.dk eller
dataophug.dk er to gode steder at lede. Og hvis du bliver nød til at
købe hele spejlet (og det stadig er billigt nok) så kan du jo bare lade
være med at montere det, men derimod nuppe spejlglasset og smide resten
ud (eller gemme hvis nu.... det kan jo lakeres i bilens farve)

Thomas

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 20-06-06 16:38

"Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.too.invalid> skrev i en meddelelse

> Som Peter skriver, så er det meget tænkeligt at du kan købe selve
> spejlglasset hos Opel... var selv ude for at skulle købe spejlglas til min
> nissan og ja, original var billigst for et spejlglas (de 300kr inkl moms).

har snakket med Opel. De tager 475 + moms for spejlglasset.. nå nu er det
bestilt :d