Uoriginale dele til Chrysler Voyager 94
Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 14-06-06 14:38

Hej gruppe er der en der ved om man kan få ,
Uoriginale bremsedele dele ti Chrysler Voyager 94 (bremseklodser +belægning
bag) den er med abs .
/ad

Fra : Bjarke Søgaard

Dato : 15-06-06 19:37

On Wed, 14 Jun 2006 15:38:12 +0200, "Awul Dasfilshabeda"
<Steelaygot@Maowenbach.fjern> wrote:

>Hej gruppe er der en der ved om man kan få ,
>Uoriginale bremsedele dele ti Chrysler Voyager 94 (bremseklodser +belægning
>bag) den er med abs .
>/ad

Min Voyager er godt nok næste model, men reservedele bestiller jeg
næsten altid ved Rosenberg i Gram (Sønderjylland) - når man ringer
dertil så kan man tit have dimserne næste dag, og det er til nogen
helt andre priser end hos MB.

http://www.usabiler.dk/

Første gang jeg købte derfra havde jeg knækket en styrearm -
værkstedet ringede og fortalte MB, der jo er officiel forhandler, kun
solgte styretøjet som en samlet enhed ca. 10.000 + moms og så regnede
de med at det nok ville tage 2 mand næsten 2 hele dage at skille ad og
samle igen.
Så ringede jeg lidt rundt i landet til folk der arbejder i US biler
flere pegede på Rosenberg i Gram eller US biler som de også hedder.
Der lød svaret, sådan en har vi ikke på lager den skal vi nok lige
have fat i til dig, det kan godt tage et par dage, du skal nok regne
med den koster en 300-400 kr, så skal du nok også have skiftet
styrekuglen. Regningen fra værkstedet montage, reservedel, div og alt
1853 kr +moms = under 10% af "første udkast.
Det "kendte" gearkasseskift fik jeg lavet på deres værksted. Ny aut.
og arbejdsløn 15.000 +moms, det kunne jeg ikke engang købe en ombytter
for ved MB.

De får mine bedste anbefalinger i Voyager diciplinen.

/bjarke

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 15-06-06 20:55

"Bjarke Søgaard" <bjarke@post2dottele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> næsten altid ved Rosenberg i Gram (Sønderjylland) - når man ringer
> dertil så kan man tit have dimserne næste dag, og det er til nogen

Takker dem vil jeg da prøve at tale med ..bor ca kun 5km. derfra !
/ad