Raslen fra Mondeo
Fra : Michael

Dato : 13-06-06 23:24

Hej

Min Mondeo rasler lidt fra motoren ved tomgang (især når motoren er kørt
varm). Nogen der har idéer til hvad jeg skal kigge efter? Har ikke undersøgt
sagen endnu - ville bare lige høre et par fif inden jeg går igang.

Fra : Michael

Dato : 13-06-06 23:25

"Michael" <a@b.dk> wrote in message
> [...]
> varm). Nogen der har idéer til hvad jeg skal kigge efter? Har ikke
> undersøgt sagen endnu - ville bare lige høre et par fif inden jeg går

Glemte at skrive, at det er en model '02

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-06 16:54

"Michael" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> "Michael" <a@b.dk> wrote in message

> Glemte at skrive, at det er en model '02

Det er sikkert varmeskjoldet på manifolden eller varmeskjoldet på
katalysatoren......forhåbentlig ikke en katalysator som er faldet fra
hinanden inden i

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-06-06 23:19

Michael skriver:

> Min Mondeo rasler lidt fra motoren ved tomgang (især når motoren er kørt
> varm). Nogen der har idéer til hvad jeg skal kigge efter? Har ikke undersøgt
> sagen endnu - ville bare lige høre et par fif inden jeg går igang.

Det er ikke bare et varmedæksel ved udstødningen ???

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Turbogrilstarter: http://home6.inet.tele.dk/moppe/tgs.html