Reservehjul
Fra : Gismo

Dato : 13-06-06 21:33

Halløj.

Har en passat (foregående model)som nu er skiftet til helt ny.

Den gamle køre 15" standard og den nye 16" uden at have
de nøjagtige størrelser er der så nogen der ved om man kan
sætte et større dæk på 15" fælgen og nå samme størrelse.

reservehjul medfølger ikke til den nye, så mit 15" reservehjul
medfølger selvfølgelig heller ikke.

Gismo

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 15-06-06 06:25

Hej

Gismo wrote:
> Den gamle køre 15" standard og den nye 16" uden at have
> de nøjagtige størrelser er der så nogen der ved om man kan
> sætte et større dæk på 15" fælgen og nå samme størrelse.

Det kan man godt. Du kan finde en omregner her:
http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

Vær dog opmærksom på at bremserne muligvis er så store at de kræver 16"
fælge for at kunne være der. I så fald må du skaffe en ny fælge.