Hjælp til bilkøb
Fra : Bjarke

Dato : 13-06-06 21:25

Godaften i gruppen

Skal til at studere til septemper så firmabilen skal udskiftes med noget
mindre.

Prisklasse: under 25.00
Krav: Det sædvanlige: billig i drift; stabil osv

Jeg kører i en VW sharan nu og er glad for at sidde højt oppe; uden det er
en varevogn - jeg er dog endnu ikke stødt på biler i den prisklasse jeg
søger der er i den højde - men hvis nogen har en ide så giv lyd :)

Mit første indskud var en Citroen Xantia; men er kommet væk fra den igen da
den ser ud til at være for dyr i rep.

Jeg er nu gået over til en VW Golf CL; hvad skal man være opmærksom på ved
dem?

På forhånd tak og med venlig hilsen
Bjarke