Solfilm fra T'ansen
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 13-06-06 21:26

Hej

Hentede lige en rulle solfilm i T'ansen idag så unger ikke bliver grillet...
øhh burde der ikke være klister på den ene side eller har jeg misforstået
noget???

Stef

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 13-06-06 21:34

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hentede lige en rulle solfilm i T'ansen idag så unger ikke bliver
> grillet... øhh burde der ikke være klister på den ene side eller har jeg

Har du nu taget beskyttelsesfilmen af den side med lim på ?
Der er en klar folie på limsiden

--
Jesper Hedegaard

GS500E når vejret spiller
Ford Focus når vejret spilder

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 13-06-06 21:41

> Har du nu taget beskyttelsesfilmen af den side med lim på ?
> Der er en klar folie på limsiden

Jeg har fumlet med der i ½ time, i den tro der var film på den ene side, men
der er ikke noget, kun en sort rulle plast...?

Stef

Fra : RObert

Dato : 13-06-06 21:45

> Jeg har fumlet med der i ½ time, i den tro der var film på den ene side,
> men
> der er ikke noget, kun en sort rulle plast...?

Den kan være svær af få af, men den er der :)

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 13-06-06 21:47

> Den kan være svær af få af, men den er der :)
Der er ikke andet for end at prøve igen imorgen når det bliver lys til det
igen!

Stef

Fra : H.Jørgensen

Dato : 13-06-06 22:23

> Der er ikke andet for end at prøve igen imorgen når det bliver lys til det
> igen!
>
> Stef

Brug noget tape, sæt et stykke på hver side i hjørnet af solfilmen, og træk
så skulle det kunne klares.

MVH

Henrik

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 13-06-06 22:32

> Brug noget tape, sæt et stykke på hver side i hjørnet af solfilmen, og
> træk så skulle det kunne klares.

Det prøver jeg tak for tippet.

Stef

Fra : Teddy

Dato : 13-06-06 23:16

Læs dog brugsanvisningen...

I det mindste da efter at have fjollet rundt med det i 1½ time

Teddy

Fra : Stefan

Dato : 13-06-06 23:48

> Læs dog brugsanvisningen...

De 4 små tegninger på bagsiden hvor de ikke engang kan stave ordene
rigtigt???

> I det mindste da efter at have fjollet rundt med det i 1½ time

½ time

Stef

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-06 06:33

http://www.dkfritidbil.dk/fotostorier/tonederuder/solfilm.htm

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 14-06-06 16:46

> http://www.dkfritidbil.dk/fotostorier/tonederuder/solfilm.htm
Taxi, eneste problem er hunden... håber det går alligevel når han endnu ikke
har været inde i bilen ))))

Stef

Fra : Basil

Dato : 14-06-06 13:50

Den 13-06-2006, skrev Stefan Jacobsen:
> [...]
> øhh burde der ikke være klister på den ene side eller har jeg misforstået

Fortalte den flinke ekspedient ikke hvordan det skulle gøres
Kai

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 14-06-06 15:36

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> Fortalte den flinke ekspedient ikke hvordan det skulle gøres

Hvor gør de det?. De gør det hverken i Bilka, Silvan etc., uanset om det er
vedr. solfilm eller opførsel af en carport ;). Hvis de endelig kan sige
noget, er det sandsynligvis forkert el. mangelfuldt :(.

Fra : Anden

Dato : 17-06-06 18:03

> Hvor gør de det?. De gør det hverken i Bilka, Silvan etc., uanset om det
> er vedr. solfilm eller opførsel af en carport ;). Hvis de endelig kan sige
> noget, er det sandsynligvis forkert el. mangelfuldt :(.

Hvad er det lige i forventer?

I køber billigt bras hos en discount-butik, med 50% deltidsansatte som har
uddannelse eller andet arbejde ved siden af.
Det er direkte naivt at forvente et højt service-niveau - dog kan man af og
til blive overrasket.

Hvis i vil have vejledning, så køb det hos en autoriseret forhandler - evt.
den lokale bilforhandler.
Det er sjovt som service og pris følges ad.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 14-06-06 16:43

> Fortalte den flinke ekspedient ikke hvordan det skulle gøres
> Kai

Ham den 14 årige knøs... nææ.

Stef

Fra : TDN

Dato : 14-06-06 19:29

> [...]
>
> Hentede lige en rulle solfilm i T'ansen idag så unger ikke bliver
> grillet... øhh burde der ikke være klister på den ene side eller har jeg

På den solfilm jeg har købt ved til T-Hansen er der en fin
monteringsvejledning på fakturaen......

Mvh
Thomas

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 14-06-06 19:31

> På den solfilm jeg har købt ved til T-Hansen er der en fin
> monteringsvejledning på fakturaen......

hmm.. den smed jeg ud uden for butikken...

Stef

Fra : SFJ

Dato : 15-06-06 07:18

> Hentede lige en rulle solfilm i T'ansen idag så unger ikke bliver
> grillet... øhh burde der ikke være klister på den ene side eller har jeg
> misforstået noget???

Hej Stefan,

Som de andre har sagt så er der 100% en liner (beskyttelsesfilm) på
limsiden. Trick'et med de 2 stykker tape i et hjørne er også godt, men jeg
plejer nu lige at bruge tænderne til at løsne hjørnet...

Iøvrigt vil jeg anbefale dig - og alle andre her i gruppen - at købe filmen
ved en professionel solfilmsmontør. Hvis I selv vil montere, så gør jer den
tjeneste at købe en ordentlig solfilm.
Solfilm fra THansen, Biltema, Bilbixen og hvad det nu ellers måtte hedde har
ingen eller en meget dårlig antiridsebelægning. Det betyder at når man er
færdig med at montere filmen og har fået det skrabet godt på plads så har
man samtidig fået ridset filmen så meget at man i kraftigt lys dårligt kan
se ud af ruderne.
Desuden så er det min erfaring at de billige film meget hurtigt falmer, og
bliver 'lilla'.

Nå, det var bare lige mine tanker om emnet...

MVH Søren

Fra : Stefan

Dato : 16-06-06 14:49

> [...]
> kan se ud af ruderne.
> Desuden så er det min erfaring at de billige film meget hurtigt falmer, og

Tjoo men i en Golf 2 fra 1987 sååå er det ikke så vigtigt om det er falmet
om et års tid eller 2.

Stef

Fra : PetrolHead

Dato : 17-06-06 19:58

On Tue, 13 Jun 2006 22:25:31 +0200, "Stefan Jacobsen"
<stefware@email.dk> wrote:

> [...]
>øhh burde der ikke være klister på den ene side eller har jeg misforstået

Mente nu at man bare skulle gøre den ene side våg og så få det mokket på
plads så at det sad rigtgit og så sad det fast når at det var tørt :S
Flemming Jacobsen
Formerly Known as "ThunderBird"

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-06-06 23:32

In article <j5k8925fa66d4mgu2vbcti8eko4lr8ct8s@4ax.com>,
PetrolHead <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> wrote:

> Mente nu at man bare skulle gøre den ene side våg og så få det mokket på
> plads så at det sad rigtgit og så sad det fast når at det var tørt :S

I skal nu stadig huske at hive bagsiden af, ellers er der intet der
klistrer ;)

MVH