Naboen har fået for mange penge!
Fra : TKK

Dato : 13-06-06 16:31

.... og købt en Lamborghini Murcielago Spider på danske plader (Yx xx xxx)!!
http://i40.photobucket.com/albums/e247/tkrath/Lamborghini/lamborghini-13062006001.jpg
http://i40.photobucket.com/albums/e247/tkrath/Lamborghini/lamborghini-13062006002.jpg
http://i40.photobucket.com/albums/e247/tkrath/Lamborghini/lamborghini-13062006003.jpg

Jeg troede at det var den fra Gumball, men den fra Gumball er ikke en Spider
og den er også lidt ældre (XY 31 006)!
http://img137.imageshack.us/img137/7441/gum79ji.jpg

Den er godt nok feeed! :)

--
Mvh/TK
sælges: 1997 Camaro Z28 30th Anniversary

Fra : .J.S...

Dato : 13-06-06 16:40

"TKK" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg troede at det var den fra Gumball, men den fra Gumball er ikke en
> Spider og den er også lidt ældre (XY 31 006)!

Ah, den er jo tudegrim og hvor er taget...ja jeg er i hvert fald ikke
misundelig ..

Fra : Preben Andersen

Dato : 13-06-06 16:47

"TKK" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
> ... og købt en Lamborghini Murcielago Spider på danske plader (Yx xx
> xxx)!!

Det kan alle vel få råd til, hvis man har en etværelses i det kvarter

mvh
Preben

Fra : TKK

Dato : 13-06-06 16:49

> Det kan alle vel få råd til, hvis man har en etværelses i det kvarter

Damn... hva' så når man bor i en tre-værelses *LOOL*

Hehe... men ja, du har helt ret! Priserne i København er gået amok -
perfekt for os der har ejerlejligheder :D

Fra : Michael

Dato : 13-06-06 23:22

"TKK" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> --
> Mvh/TK
> sælges: 1997 Camaro Z28 30th Anniversary

Ja, lige indtil en kommende regering fjerner skattestoppet hvorved
ejendomsværdiskatten eksploderer.... (nej, er ikke misundelig, da jeg selv
har "tjent" godt på et huskøb i 2000)

Fra : Brian

Dato : 13-06-06 17:15

TKK wrote:
> ... og købt en Lamborghini Murcielago Spider på danske plader (Yx xx
> xxx)!!
> http://i40.photobucket.com/albums/e247/tkrath/Lamborghini/lamborghini-13062006003.jpg

Hvilken kontrast, en gammel Mazda, Skoda, og så lige en Alto i baggrunden

/Brian

Fra : TKK

Dato : 13-06-06 17:28

> Hvilken kontrast, en gammel Mazda, Skoda, og så lige en Alto i baggrunden

Hehe :)

Fra : Basil

Dato : 13-06-06 17:42

TKK forklarede:
> [...]
>
> Jeg troede at det var den fra Gumball, men den fra Gumball er ikke en Spider

Jeps, min bror snakkede med ham i weekenden.
Flink fyr, skulle jeg hilse......
Kai

Fra : Anders Majland

Dato : 13-06-06 17:42

> ... og købt en Lamborghini Murcielago Spider på danske plader (Yx xx
> xxx)!!

"Valutaplader" eller lagt hele afgiften ?
Hvis det sidste så husk at sige pænt tak for hans store bidrag til
fælleskassen næste gang du møder ham

> Hvilken kontrast, en gammel Mazda, Skoda, og så lige en Alto i baggrunden

Yep - den ser lidt malplaceret ud i det selskab. Og var det min ville jeg
godt nok være nervøs for de andres parallelparkeringer ...

/AM

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 13-06-06 18:40

"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in

> Yep - den ser lidt malplaceret ud i det selskab. Og var det min ville
> jeg godt nok være nervøs for de andres parallelparkeringer ...

heh og så står han da i øvrigt til en bøde for at holde parkeret for tæt
på krydset - men det er der nok råd til :D
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Jayne: You know what the chain of command is?

Fra : Bo Velschow

Dato : 13-06-06 19:28

"Lars Gjerløw Jørgensen" <dotlars.g.j@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> heh og så står han da i øvrigt til en bøde for at holde parkeret for tæt
> på krydset - men det er der nok råd til :D

LOL - hans amatørparkering var da også noget af det første, jeg spottede...
(og gutten foran ham har ikke en _jordisk_ chance for at komme ud, hvis han
holder lige så tæt (25 cm) på bilen foran)

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Anders Majland

Dato : 13-06-06 19:27

> heh og så står han da i øvrigt til en bøde for at holde parkeret for tæt
> på krydset - men det er der nok råd til :D

Det kan nu også løbe op med en plovmand om dagen ... (Kender en der fik 17
på 6 måneder på østerbro - ikke sjovt at komme sent hjem og gerne vil
parkere i samme bydel som man bor ...)

Fra : TKK

Dato : 13-06-06 20:14

> Det kan nu også løbe op med en plovmand om dagen ... (Kender en der fik 17
> på 6 måneder på østerbro - ikke sjovt at komme sent hjem og gerne vil
> parkere i samme bydel som man bor ...)

Det er ikke tilfældigvis Jonas R. fra NG'en?? Han har Parkering Kbh. som
fast indbetaling hver md. *LOL*

Fra : Basil

Dato : 13-06-06 21:19

Anders Majland formulerede tirsdag:

> Det kan nu også løbe op med en plovmand om dagen ... (Kender en der fik 17 på
> 6 måneder på østerbro - ikke sjovt at komme sent hjem og gerne vil parkere i
> samme bydel som man bor ...)

Endnu en grund til at ikke bo i hovedstaden, men lidt udenfor
Kai

Fra : Anders Majland

Dato : 14-06-06 07:20

> Endnu en grund til at ikke bo i hovedstaden, men lidt udenfor
> Kai

Endnu en grund til at køre mc - reglerne er godt "ubrugelige" men praksis er
bare mc'en ikke er smidt så den står i vejen er det ok. Ja retsløse
tilstande når det er op til p-vagten om man holder til gene, men jeg har
7-9-13 endnu ikke fået en p-bøde i kbh på mc.

Fra : Klaus G.

Dato : 13-06-06 19:29

> Den er godt nok feeed! :)

Er den ikke meget høj foran? Ser lidt dumt ud IMO.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Kim Persson

Dato : 13-06-06 19:57

> ... og købt en Lamborghini Murcielago Spider på danske plader (Yx xx
> xxx)!!
ikke at forefinde på skat.dk
hvad er markedsprisen egentlig?...

//Kim

Fra : TKK

Dato : 13-06-06 20:15

> ikke at forefinde på skat.dk
> hvad er markedsprisen egentlig?...

5,5 mio.kr. iflg. bilmagasinet.dk! Årlig ejerafgift er 17.500 kr. - gad
vide hvad den koster i forsikring!?

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-06-06 20:16

TKK wrote:
> ... og købt en Lamborghini Murcielago Spider på danske plader (Yx xx
> [...]

Bor bilen, hvor den holder?
Ville sgutte turde at have min Lambo holder der hver nat...

Fra : TKK

Dato : 13-06-06 21:04

> Bor bilen, hvor den holder?

Aner det ikke ;) Jeg har ikke set den her før.

> Ville sgutte turde at have min Lambo holder der hver nat...

Jeg tror det er et af Københavns mest sikre områder - politiet overvåger og
patruljerer konstant området, da der ligger flere vigtige
bygninger/ambasader her.

Fra : Jonas R.

Dato : 15-06-06 08:49

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message

> Bor bilen, hvor den holder?
> Ville sgutte turde at have min Lambo holder der hver nat...

Som Thomas sagde, skulle du have din bil holdende nogen steder i KBH så er
det godt nok her.
Tror der kører en politibil forbi hver 30. minut og de som regel meget
flinke når de stopper en og fortæller at man ikke skal cykle om aftenen uden
lygte :)

/Jonas R.

Fra : BJ

Dato : 13-06-06 20:58

"TKK" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

Så må se og få solgt din gamle Camaro og bestille en nu......:

http://www.theautochannel.com/news/2006/06/12/010988.3-lg.jpg

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : TKK

Dato : 13-06-06 21:05

> Så må se og få solgt din gamle Camaro og bestille en nu......:

Hehe... tror nok/ved at jeg havde købt noget andet så ;)

Fra : BJ

Dato : 13-06-06 21:07

"TKK" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hehe... tror nok/ved at jeg havde købt noget andet så ;)

O.k, men med Camaroen ville du kunne blive den første, da der nu er solgt (i
hvert fald) 1 ny Corvette..:)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : TKK

Dato : 13-06-06 21:41

> O.k, men med Camaroen ville du kunne blive den første, da der nu er solgt
> (i hvert fald) 1 ny Corvette..:)

A hva'?

Der er da solgt mange af den nye Corvette - både std., cabrio og Z06 her i
Danmark iflg. Jeppe hos A&M i Søborg (dem som importerer Chevrolet til
Danmark).

Jeg har fået en tur i en Z06 - den kører ubeskrivelig fed! Man fatter slet
ikke at den motor kan fungere som den gør - shit den er voldsom og lyden er
bare et helt kapitel for sig! Voldsom fed slæde!

Fra : BJ

Dato : 13-06-06 22:37

> A hva'?
>
> Der er da solgt mange af den nye Corvette - både std., cabrio og Z06 her i
> Danmark iflg. Jeppe hos A&M i Søborg (dem som importerer Chevrolet til
> Danmark).

Hmm .. man ser den slet ikke i gadebilledet.

Bortset fra det, det er hvad jeg har læst i avisen og sælger bor i
Silkeborg.

> Jeg har fået en tur i en Z06 - den kører ubeskrivelig fed! Man fatter
> slet ikke at den motor kan fungere som den gør - shit den er voldsom og
> lyden er bare et helt kapitel for sig! Voldsom fed slæde!

Du er nu en heldig kartoffel..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-06-06 09:56

Morten Fruergaard wrote:

> Bor bilen, hvor den holder?
> Ville sgutte turde at have min Lambo holder der hver nat...

Jeg tror ikke engang jeg turde have min (hvis jeg havde en) holdende
hjemme, og der er her:

http://www.012.dk/bolig/pics/foer/img_0069.jpg

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Peter Weis

Dato : 15-06-06 17:23

Christian B. Andresen wrote:

> Jeg tror ikke engang jeg turde have min (hvis jeg havde en) holdende
> hjemme, og der er her:
>
> http://www.012.dk/bolig/pics/foer/img_0069.jpg

Næeh, den har vel ikke tilstrækkelig frihøjde til at komme ind i garagen.

mvh
Peter

Fra : Anders Majland

Dato : 16-06-06 09:42

> Næeh, den har vel ikke tilstrækkelig frihøjde til at komme ind i garagen.

Eller nervøs for at taget skal falde ned over den

/A

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-06-06 12:16

Anders Majland wrote:

> Eller nervøs for at taget skal falde ned over den

Så så !! Kan I så opføre jer ordenligt

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Peter Weis

Dato : 16-06-06 15:59

Christian B. Andresen wrote:

> Så så !! Kan I så opføre jer ordenligt

Næeh :D

mvh
Peter

Fra : Anders Majland

Dato : 19-06-06 19:37

>Så så !! Kan I så opføre jer ordenligt

Hvordan gør man det ?
/A - der er ved at få "skik" på sit udhus/garage. Siden 2002 er der både
kommet nyt tag på og porte i hullerne

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-06-06 07:00

Anders Majland wrote:

> Hvordan gør man det ?
> /A - der er ved at få "skik" på sit udhus/garage. Siden 2002 er der både
> kommet nyt tag på og porte i hullerne

Så har du muligheden for at parkere Lamb'en forvarligt

--
Christian
http://www.yee-haw.dk