Så kom "sommerbilen"
Fra : Jens

Dato : 13-06-06 08:11

Så fik min kæreste sin Z4 2003 3.0i óg dermed også vores første
bekendtskab med BMW og det er ganske positivt

Mogens, jeg lyttede lidt til dit råd og jeg må indrømme at
pengemæssigt var der ikke så meget forskel, men der er vidst ret god
forskel i motoren... Vi endte i hvert fald med en 3.0i og den kører
fantastisk =)

Jeg troede ikke selv jeg skulle blive så glad for at prøve at køre i
en cabriolet. Det er jo lige før jeg må overveje min Golf V6'er til
fordel for sådan noget .. meen jeg kommer nok på andre tanker til
vinter ..

--
Jens

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-06 10:09

"Jens" <mailto:jens@xhaboo.dk> skrev i en meddelelse
"Så kom "sommerbilen""

> Så fik min kæreste sin Z4 2003 3.0i óg dermed også vores første
> bekendtskab med BMW og det er ganske positivt

Tillykke med bilen

> [...]
> pengemæssigt var der ikke så meget forskel, men der er vidst ret god
> forskel i motoren... Vi endte i hvert fald med en 3.0i og den kører

He he - jeg mener blot, at man skal vælge den motor,
der giver mest value for money. Og ved brugtkøb kan
man netop ofte opgradere ift., hvad man ville ha' valgt,
hvis der var tale om nykøb. Kanon !

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)

Fra : Jens

Dato : 13-06-06 10:19

<Mogens> skrev:

> [...]
> der giver mest value for money. Og ved brugtkøb kan
> man netop ofte opgradere ift., hvad man ville ha' valgt,

Ja .. Det eneste jeg går og barsler med, er om jeg skal installere
lidt udstyr i den. Den kom uden A/C, hvilket jeg var klar over.
Derudover kunne jeg godt tænkte mig fartpilot. Den er ikke skrabet men
eller ikke spækket med udstyr =)

--
Jens

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 13-06-06 18:52

"Jens" <jens@xhaboo.dk> wrote in message

> [...]
>lidt udstyr i den. Den kom uden A/C, hvilket jeg var klar over.
>Derudover kunne jeg godt tænkte mig fartpilot. Den er ikke skrabet men

Fartpilot skulle være lige til, det er bare at finde et multifunctionsrat,
så er den hjemme :) Klima er straks en anden sag, det koster spidsen af en
jetjager hvis ikke den er forberedt til det :) Jeg taler af erfaring, da jeg
lige har fået det eftermonteret i min E46 :)

Mvh
Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-06 19:01

"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jetjager hvis ikke den er forberedt til det :) Jeg taler af erfaring, da
> jeg lige har fået det eftermonteret i min E46 :)

Det koster ca 12-15.000 Kr at få monteret AC i de fleste biler.

--
Tom

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 14-06-06 11:37

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> "Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse

> Det koster ca 12-15.000 Kr at få monteret AC i de fleste biler.

Ikke i en BMW kan jeg så sige, jeg fik monteret fuldautomatisk
klima(originalt) i min, og det kom jeg af med 19200kr for. Nissan vil også
have ca 15-16k for at eftermontere i en Micra, endda for et uoriginalt.

Så jeg gad godt se dem der kan gøre det på en bil der ikke er forberedt til
det for 12000kr, det tager trods alt ihvertifald 8-10 timer, og der røg de
8-10000kr så lige, så er der ikke meget tilbage til at komplet anlæg, når
det også skal fyldes om med kølevæske osv.

På en BMW(min ihvertifald) skal man have ALT instrumentering/instrumentbræt
ud, da HELE varme enheden bliver skiftet. Og den er svær at få ud uden at
skille bilen totalt ad :) Desuden skulle køleren skiftes, dvs systemet skal
tømmes, og fyldes op igen. Alt tager tid.

Jacob (BMW E46)

Fra : MacX

Dato : 14-06-06 14:49

On 2006-06-14 12:37:04 +0200, "Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> said:
KLIP

> [...]
> klima(originalt) i min, og det kom jeg af med 19200kr for. Nissan vil
> også have ca 15-16k for at eftermontere i en Micra, endda for et

Jeg har givet 3200 for klima til min E36 - sprit nyt, men har selv monteret :)

Det var også mere held end forstand, at finde det så billigt. Købte det
af en fra BMW Club Danmark, som igen havde købt det på auktion...

/Hans

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-06 16:51

> [...]
> røg de 8-10000kr så lige, så er der ikke meget tilbage til at komplet
> anlæg, når det også skal fyldes om med kølevæske osv.

Nå jammen så skal du da her få et link til "en" som vil montere AC i en BMW
E46 til 15.255 Kr incl. det hele
http://www.waeco.com/de/315_1394.php

Fahrzeug-Fabrikat / Modell BMW 316i (E46) 1895 Artikelnummer:
1BW21275E
Leistung (KW/PS): 77 / 105 Gültig ab: 2001-03-15
Antrieb: Heckantrieb Einbaugruppe: 5
Ausstattung: Benzin,Schaltung,Servolenkung Preis* ohne Einbau: 1494.99
Erstzulassung: 01.02.1998 Preis* incl. Einbau: 2034.99
reine "Außenluftklimaanlage", Achtung nicht für Compact !!!
* Alle genannten Preise sind unverbindliche Preisempfehlungen
inklusive MwSt. und gelten nur für das Gebiet der Bundesrepublik Deutschland
bzw. für in Deutschland ansässige Kunden.

Jeg har nu også set adskillige andre tilbud som ligger i det før omtalte
område til de fleste biler

--
Tom

Fra : MacX

Dato : 14-06-06 17:20

KLIP

> [...]
> Deutschland bzw. für in Deutschland ansässige Kunden.
>

> Jeg har nu også set adskillige andre tilbud som ligger i det før

Så ville jeg nok hellere smide de sidste penge, og få org. BMW... Har
hørt i BMW kredse, at Diavia ikke kan sammenlignes med org. BMW

/Hans

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-06 17:44

"MacX" <hom@FJERNMIG@pc.dk> skrev i en meddelelse
> KLIP

> Så ville jeg nok hellere smide de sidste penge, og få org. BMW... Har hørt
> i BMW kredse, at Diavia ikke kan sammenlignes med org. BMW

Sidste penge?
JEG ville købe det brugt/nyt på ebay.de som altid er fuld af sådanne gode
tilbud og så enten selv montere eller få en til at gøre det.

--
Tom

Fra : Flemming Kanstrup

Dato : 13-06-06 19:32

Ahva' - sidder kalechen fast i lukket position?

Spøg tilside - det er edder-dælan-dytme en lækker øse hun har fået sig -
stort tillykke. Den lyder riiiimeligt godt når den får noget at
lave...uanset om toppen er oppe eller ej.

Jeg personligt har ALDRIG fortrudt at jeg købte en lettere brugt BMW istedet
for en fabriksny Mondeo/Octavia, Altea/Passat/Mazda6 som eller var i samme
prisleje. Det skulle undre mig om du gør. De kan noget særligt de
bmw-folk...så kan man sige hvad man vil.

Skal den serviceres omkring storkøbenhavn?

- FRK

Fra : Jens

Dato : 14-06-06 10:15

Flemming Kanstrup skrev:

> [...]
> stort tillykke. Den lyder riiiimeligt godt når den får noget at
> lave...uanset om toppen er oppe eller ej.

Takker, hun er heller ikke at få ud af den og da slet ikke til at
overbevise om det er bedre jeg køre, så nu er vi gået over til sten
saks papir metoden, om hvem der skal køre den

Ja jeg er helt overrasket. Jeg kørte den lidt på sportsprogrammet i
går, den buldre dejligt og lyder rigtig godt!

> [...]
> prisleje. Det skulle undre mig om du gør. De kan noget særligt de
> bmw-folk...så kan man sige hvad man vil.

Ja det her er mit første møde med BMW men nok ikke det sidste =)

> Skal den serviceres omkring storkøbenhavn?

Jeg ved det ikke endnu, men det kommer tidspunkt. Den har inspection om
3500 kilometer, så det kommer :)

--
Jens

Fra : Jens

Dato : 14-06-06 10:16

Tom (snabela) skrev:

> "Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse

> Det koster ca 12-15.000 Kr at få monteret AC i de fleste biler.

Ja det var også ca. det jeg regnede med. Sådan som jeg kan se det så
er der plads i motorrummet og knappet til A/C sidder også i bilen,
bortset fra der ikke står A/C på den, men der er plads til den hvis
du forstår =)

--
Jens

Fra : Mikkel

Dato : 14-06-06 15:53

On 13 Jun 2006 00:10:39 -0700, "Jens" <jens@xhaboo.dk> wrote:

>Så fik min kæreste sin Z4 2003 3.0i óg dermed også vores første
>bekendtskab med BMW og det er ganske positivt

Hvad måtte i slippe for sådan en sag?

Fra : Jens

Dato : 15-06-06 07:19

Mikkel skrev:

> Hvad måtte i slippe for sådan en sag?

I omegnen 214.000 kroner =).. Inden der kommer for megen undren, så
hvis man ikke har set tidligere indlæg, så bor vi i Sverige =)

--
Jens

Fra : Mikkel

Dato : 15-06-06 08:43

On 14 Jun 2006 23:18:35 -0700, "Jens" <jens@xhaboo.dk> wrote:

>I omegnen 214.000 kroner =).. Inden der kommer for megen undren, så
>hvis man ikke har set tidligere indlæg, så bor vi i Sverige =)

Damn

Fra : Jens

Dato : 15-06-06 08:49

Mikkel skrev:

> Damn

Ja det er ikke så vidlt. Selvfølgelig er det stadig penge, det skal
man huske på. Det kan godt være man kan få en lækker porsche 996
for 700-800.000 Svenske, men det er jo stadig mange penge. Jeg tror
ikke jeg ville anbefale folk at flytte herover kun pga. en bil, men det
er jo en god benefit at få med.

Jeg har fået leget lidt mere med sportsprogrammet, det er fantastisk
at køre med !!

--
Jens

Fra : Dr. Jekyle and mr. H~

Dato : 15-06-06 17:39

"Jens" <jens@xhaboo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror ikke jeg ville anbefale folk at flytte herover kun pga.
> en bil, men det er jo en god benefit at få med.

Så nævn lidt om boligprisernes lave niveau

Fra : Jens

Dato : 16-06-06 07:15

Dr. Jekyle and mr. Hyde... skrev:

> "Jens" <jens@xhaboo.dk> skrev i en meddelelse

> Så nævn lidt om boligprisernes lave niveau

Jamen det er ikke så svært. En villa på 260+ km2 ligger på omkring
3.7 - 3.8 millioner danske kroner ca. 30-35 km fra Rådhuspladsen i
København.. Dertil kommer billig el priser, billigere moms på madvare
og billigere leve omkostninger, bedre bank renter osv osv. ja det er
som sådan det =)

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 20-06-06 21:23

Så fik min kæreste sin Z4 2003 3.0i óg dermed også vores første
bekendtskab med BMW og det er ganske positivt

Tillykke! Jeg vil meget gerne høre mere, da jeg selv har syslet meget med om
jeg skulle have fingre i sådan en svend.

-M
'05 BMW 325i E90
'86 Ford Sierra RS Cosworth

Fra : MK

Dato : 20-06-06 21:26

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Tillykke! Jeg vil meget gerne høre mere, da jeg selv har syslet meget med
> om jeg skulle have fingre i sådan en svend.

Cabrio hører næppe sammen med mange km, IMO...

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 21-06-06 17:07

"MK" <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

> Cabrio hører næppe sammen med mange km, IMO...

Det har du nok ret i. - Jeg tror også mere på M3 E46 pga. mere plads og
mindre show off.

--
-M
'05 BMW 325i E90

Fra : Jens

Dato : 06-07-06 00:24

Morten Lorenzen skrev:

> [...]
>
> Tillykke! Jeg vil meget gerne høre mere, da jeg selv har syslet meget med om
> jeg skulle have fingre i sådan en svend.

Jamen indtil videre er vi ganske tilfredse, jeg kunne ikke følge med
hende i min Golf V6'er og den er egentlig også sat til salg nu fordi
jeg har forelsket mig i en Passat W8 =)

Men BMW'en er vi rigtig glade for, ganske fin køreglæde må man sige
og gennemført synes jeg også den er, så det er bestemt ikke sidste
gang vi køber BMW..

--
Jens

Fra : MK

Dato : 06-07-06 05:21

> jeg har forelsket mig i en Passat W8 =)

Det bør du nok tænke igennem atter en gang. Bilen er usælgelig
hvorfor du vil være "gift" med den !

Fra : Jens

Dato : 06-07-06 07:58

MK skrev:

> "Jens" <jens@xhaboo.dk> skrev i en meddelelse

> Det bør du nok tænke igennem atter en gang. Bilen er usælgelig
> hvorfor du vil være "gift" med den !

Ja jeg ved det godt. Det har også været med i overvejelserne, men det
er en bil vi har tænkt os at beholde i laaang tid, så mon ikke det
går =) Så bestemt ikke en bil vi har tænkt os at sælge sådan inden
for den næste årrække.

Jeg har desværre heller ikke kunne finde nogle alternativer i den
klasse hvor samme motorkraft, udstyrsliste og komfort er at finde, men
jeg er selvfølgelig åben for forslag =)

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 06-07-06 15:16

Hej

Jens wrote:
> Jeg har desværre heller ikke kunne finde nogle alternativer i den
> klasse hvor samme motorkraft, udstyrsliste og komfort er at finde, men
> jeg er selvfølgelig åben for forslag =)

Mit første indskud var en Mazda 6 MPS, men ellers findes der et hav af
biler med samme ydelse i samme størrelse. Ganske vist er der ikke andre
8 cylindrede i samme pris, men ellers vil jeg da foreslå at du søger på
bilbasen på nye biler. Hvis du søger benzinbiler mellem 500.000 og 1 mio
med 250hk eller mere, så får du over 100 forslag. Du kan få både Audi
A4/A6, BMW 330/530, Mercedes C350, Subaru Impreza, Mitsubishi Evo, Mazda
6 MPS, Alfa Romea 159 til ca samme pris og endda med 4x4 til de fleste.

Så sammenlignet med Passaten så synes jeg der findes mange andre lækre
biler, som nok ville stå højere på min liste end lige netop en Passat.

Fra : Jens

Dato : 06-07-06 15:40

Karsten Feddersen skrev:

> [...]
> A4/A6, BMW 330/530, Mercedes C350, Subaru Impreza, Mitsubishi Evo, Mazda
> 6 MPS, Alfa Romea 159 til ca samme pris og endda med 4x4 til de fleste.

Det kan der være noget om, men nu koster Passaten kun i omegnen af
170.000 Danske Kroner =) .. (Jeg bor i Sverige) =)

> Så sammenlignet med Passaten så synes jeg der findes mange andre lækre
> biler, som nok ville stå højere på min liste end lige netop en Passat.

Helt enig, jeg har bare ikke fundet nogen biler som tilbyder det samme.
Det er ikke et must at det er en 8 cylinderet, men ydelsen og udstyret
vil jeg helst ikke slække på =)

--
Jens

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 06-07-06 16:09

Hej

Jens wrote:

> Det kan der være noget om, men nu koster Passaten kun i omegnen af
> 170.000 Danske Kroner =) .. (Jeg bor i Sverige) =)

Passaten kostede i DK ca 850.000 fra ny, så de andre er i DK-sammenhæng
yderst sammenlignelig. Til 170.000 så må det vel være et brugt eksemplar
selvom du bor i Sverige. I øvrigt var der også nogle Saab'er og Volvoer
på listen.

> Helt enig, jeg har bare ikke fundet nogen biler som tilbyder det samme.
> Det er ikke et must at det er en 8 cylinderet, men ydelsen og udstyret
> vil jeg helst ikke slække på =)

Om ydelsen hedder 250, 260 eller 275 kommer nok ud på et. I den klasse
kan alle leveres med læder og alt det andet udstyr. Jeg vil lidt som MK
advare imod at du bliver gift med den. Det er den absolutte topmodel på
en anonym bil. Den har ikke mere appeal end en til en tredjedel af
prisen. Så heller kigger efter Audi eller BMW og sidstnævnte har du vist
allerede fået smag for

Fra : MK

Dato : 06-07-06 18:18

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kigger efter Audi eller BMW og sidstnævnte har du vist allerede fået smag

Hvis den skal bruges som pendler-bil, får man rigtig meget for
pengene i en BMW a la min. En W8 vil kvæle driftøkonomien,
medmindre man arbejder i lufthavnen

Fra : Jens

Dato : 06-07-06 22:23

MK skrev:

> [...]
>
> Hvis den skal bruges som pendler-bil, får man rigtig meget for
> pengene i en BMW a la min. En W8 vil kvæle driftøkonomien,

Mjah den er ikke økonomisk, men det tager jeg i anden række. Hvilken
BMW har du?

Fra : MK

Dato : 07-07-06 05:12

> Mjah den er ikke økonomisk, men det tager jeg i anden række.

Jow jow - ingen problem. Men køber man en svært omsættelig
bil, som er ret tørstig, ligesom den kommer til at køre mange km,
vil den samlede driftøkonomi virkelig blive ringe. Og då ville jég
eksempelvis hellere køre en amerikasnk V8'er

> Hvilken BMW har du?

Jeg bor i Malmö og kører en '03 BMW 530d touring steptronic
med simpelthen alt i udstyr. Blå m/lyst læder - og måske til salg
he he :)

Fra : Jens

Dato : 06-07-06 22:28

Karsten Feddersen skrev:

> [...]
> yderst sammenlignelig. Til 170.000 så må det vel være et brugt eksemplar
> selvom du bor i Sverige. I øvrigt var der også nogle Saab'er og Volvoer

Helt sikkert, det er et brugt eksemplar. Dem jeg kigger på ligger i
omegnen af at have kørt mellem 40 og 50.000 .. Jeg har kigget på Saab
og Volvo, men de tiltaler mig desværre ikke.

> [...]
> en anonym bil. Den har ikke mere appeal end en til en tredjedel af
> prisen. Så heller kigger efter Audi eller BMW og sidstnævnte har du vist

Jeg har kigget lidt på Mercedes.. S320 .. Audi kender jeg godt og de
er ganske fine, men ikke lige min smag .... BMW er klart en mulighed,
men problemet er lidt for mig at hvis jeg gerne vil have en fin BMW så
tror jeg det koster mig for mange penge, for jeg vil gerne have en
nyere model fordi modellen tiltaler mig mere end de lidt ældre
modeller.

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 07-07-06 06:59

Hej

Jens wrote:
> Helt sikkert, det er et brugt eksemplar. Dem jeg kigger på ligger i
> omegnen af at have kørt mellem 40 og 50.000 .. Jeg har kigget på Saab
> og Volvo, men de tiltaler mig desværre ikke.

Ja, så er jeg ved at være blank for forslag. Der er også Alfa 156 GTA
med 250hk, men ellers er vi vist ude i Lexus, Jaguar og andre som vist
nok enten ligger langt over i pris eller noget under i ydelse.

> [...]
> tror jeg det koster mig for mange penge, for jeg vil gerne have en
> nyere model fordi modellen tiltaler mig mere end de lidt ældre

Uha, sådan en Mercedes måtte gerne holde i min indkørsel, men det kræver
vist alligevel at jeg flytter indkørslen til udlandet.

Men jo mulighederne er indsnævret begtragteligt hvis man vil have en
familiebil med over 250hk, så held og lykke med søgningen.

Fra : Jens

Dato : 07-07-06 07:39

MK skrev:

> [...]
> vil den samlede driftøkonomi virkelig blive ringe. Og då ville jég
> eksempelvis hellere køre en amerikasnk V8'er

Ja det er også helt rigtigt. Man kan sige økonomisk, sådan
bezinforbrugmæssigt ligger W8'eren ikke særlig langt fra min V6'er i
dag. Den ligger gennemsnitlig også på omkring 10 stykker og det vil
W8'eren også gøre ved motorvej. Bykørsel er ca. 7 så det passe
rmeget godt, men du har helt ret!

> Jeg bor i Malmö og kører en '03 BMW 530d touring steptronic
> med simpelthen alt i udstyr. Blå m/lyst læder - og måske til salg
> he he :)

hmm den er jo heller ikke helt tosset, det kan være man skulle kigge
lidt på mobile.de .. Jeg er nu helt tosset med de nye, design, optik
osv. Men ja når man ikke vil bruge flere penge end det så er det jo
svært =)

--
Jens

Fra : MK

Dato : 07-07-06 18:54

> [...]
> dag. Den ligger gennemsnitlig også på omkring 10 stykker og det vil
> W8'eren også gøre ved motorvej. Bykørsel er ca. 7 så det passe

En W8 er væsentlig dyrere end en V6 - jeg ved det, fordi jeg selv har
været vældig intereseret i en W8 og derfor en dag ringede til en aut.
tysk VAG-forhandler for at høre på en aktuel W8. I samme moment
spurgte jeg ham om, hvorfor de er så forholdsvis billige. Han svarede,
at det skyldtes de marknat højere driftsomkostninger på en W8.
Markant...

> Men på den anden side er det jo en stor bil når vi kun er 2, børnene
> kommer først senere, så det er kun 2 mennesker vi skal transportere

2 personer? - dét er vi også. Og efter at vi eet års tid ejede en Camaro
Z28, står nu en Corvette C5 højt påvores ønskeliste. Taler vi V8, MÅ
det blive en amerikansk -> the real thing :)

Fra : Jens

Dato : 07-07-06 08:07

Karsten Feddersen wrote:
> [...]
> med 250hk, men ellers er vi vist ude i Lexus, Jaguar og andre som vist
> nok enten ligger langt over i pris eller noget under i ydelse.

Ja desværre. Men okay altså den behøver heller ikke være deroppe i
ydelse, men helt gerne over 200.

> [...]
>
> Men jo mulighederne er indsnævret begtragteligt hvis man vil have en
> familiebil med over 250hk, så held og lykke med søgningen.

Takker! Ja S320'en drømte jeg om allerede dengang jeg kom til Sverige.
Men på den anden side er det jo en stor bil når vi kun er 2, børnene
kommer først senere, så det er kun 2 mennesker vi skal transportere
=)

Fra : Jens

Dato : 09-07-06 22:28

MK skrev:

> [...]
> spurgte jeg ham om, hvorfor de er så forholdsvis billige. Han svarede,
> at det skyldtes de marknat højere driftsomkostninger på en W8.

Tak for dit altid gode input!

Hmm det er en god pointe. Det er en dyr investering i en W8, hvis også
at man skal ud og betale meget på service og omkostninger. Jeg har
også undersøgt det lidt og det er egentlig det samme billede jeg ser
andre steder fra. Jeg er begyndt at kigge på BMW'er når nu jeg er så
glad for Z4'eren.

> 2 personer? - dét er vi også. Og efter at vi eet års tid ejede en Camaro
> Z28, står nu en Corvette C5 højt påvores ønskeliste. Taler vi V8, MÅ
> det blive en amerikansk -> the real thing :)

Hehe jeg er helt enig. Intet slår lyden af sådan en V8 brummen. Det
skulle da lige være en V12'er som jeg havde fornøjelsen af at høre i
en jaguar =) .. Men ja en Corvette ville ikke være dårligt, men mit
budget p.t er på ca. 23.000 Euro og så det er lidt begrænset
desværre =)

--
Jens

Fra : MK

Dato : 10-07-06 06:10

> Tak for dit altid gode input!

Tusind tak :)

> [...]
> at man skal ud og betale meget på service og omkostninger. Jeg har
> også undersøgt det lidt og det er egentlig det samme billede jeg ser

Bilen er som Pheaton et flop. Og så lider den af Mercedes syndromet.
Folk tror, du har en almindelig Passat, Briangejlet med 4 afgangsrør.
Ikke at det betyder noget, men det kan være belastende at modtage
de mange kommentarer...

> Jeg er begyndt at kigge på BMW'er når nu jeg er så glad for Z4'eren.

Ja, når man først har fået sån een under taget, finder man ud af, hvor-
ledes en bil KAN skrues sammen. Vælg nu een med M-undervogn.
Den kører HELT anderledes end en standard !
(min har M-undervogn og aut. niveauregulering)

> Hehe jeg er helt enig. Intet slår lyden af sådan en V8 brummen. Det
> skulle da lige være en V12'er som jeg havde fornøjelsen af at høre i
> en jaguar

Siger den overhovedet noget?

> Men ja en Corvette ville ikke være dårligt, men mit budget p.t er på
> ca. 23.000 Euro og så det er lidt begrænset desværre

Vi var søndag på kullen og mødte i løbet af dagen 5 C5'ere. Kanon
bil - især i gul. Du kan godt erhverve dig en C5 til den pris...
www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=2571916&id=1zmtlqkcfc2&source=as24_inseratsg_detail_bild

www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=4&id=11111111213789167&

Endda en cabrio - dog med en mndre bule bag:
www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=2555674&id=1e2vjew4zqy&source=as24_inseratsg_detail_ueberschrift

Fra : Jens

Dato : 10-07-06 09:03

MK wrote:
> "Jens" <jens@xhaboo.dk> skrev i en meddelelse

> Tusind tak :)

[SNIP]

> Siger den overhovedet noget?

Det må man sige den gør, men det var også en gammel Jaguar =)

> [...]
>
> www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=4&id=11111111213789167&
>
> Endda en cabrio - dog med en mndre bule bag:

Puha de er også lækre, men det strider selvfølgelig lidt imod hvad
jeg gerne ville have i en Passat eller BMW, den store udstyrspakke og
så måske også muligheden for at have flere passagere med en 1 =) ..
Det er så svært, man skulle jo have et væsentlig større budget og
så have mange penge og ikke mindst en underjordisk garage til alle de
drømme man skal leve ud.

Vores plan er lidt at, nu har vi en sjov bil i form af Z4'eren og så
ville vi geren have en vinterbil/crusier bil som kan bruges til lidt
mere praktiske ting, vi bor i en villa, så der er altid et eller andet
der skal transporteres og sådan en C5 eller en Z4 for den sags skyld
ser jo forfærdelig ud med aftageligt træk =)

--
Jens