Toppakning på XJ750
Fra : cybercity

Dato : 28-07-06 08:24

Hej derude i sommerlandet.

Hvad er "stedet" at tage sin gamle XJ750 hen, hvis man skal have skiftet
top-pakning?
Prisen må gerne være til at leve med... Det er jo en gammel cykel, så der er
grænser for hvor mange penge jeg vil smide i den - alternativt smide en ny
kværn i? Nogen tanker?
Helst i Københavns-området.

Mvh Martin Frederiksen - XJ750f '86

Fra : cybercity

Dato : 28-07-06 08:42

"cybercity" <martin_frederiksen2@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> er grænser for hvor mange penge jeg vil smide i den - alternativt smide en

Tillægsspørgsmål - Er der noget ulovligt ved at bygge kværnen fra en XJ 900
over på denne cykel?

Mvh Martin Frederiksen - XJ750F '86

Fra : Finn og Angela

Dato : 28-07-06 11:03

"cybercity" <martin_frederiksen2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "cybercity" <martin_frederiksen2@hotmail.com> wrote in message

> Tillægsspørgsmål - Er der noget ulovligt ved at bygge kværnen fra en XJ
> 900 over på denne cykel?
>
> Mvh Martin Frederiksen - XJ750F '86

Prøv at høre Søborg Mc http://www.soborgmc.dk/ - De er ihvertfald
rimelige m. pris og kender lidt til XJ´erne..

Mht. XJ900 motor er spørgsmålet vist, hvor meget ekstra ydelse, du får ud af
det; hvis det er over en vis grænse (20%?) skal reg. afgift ændres, så vidt
jeg har forstået. Skrive endelig, hvis du beslutter dig for at gøre det (har
selv tænkt tanken ifm. med min).

Hilsen Finn
-XJ700 Maxim