Tasker til Honda CBR 1000F fra 95'
Fra : Junk Mail

Dato : 27-07-06 15:57

Er der nogen der ved hvem man skal gå til, for at se på tasker til en Honda
CBR 1000F fra 95, gerne i nærheden af Århus...

Jeg havde tænkt på en topbox fra Givi, men andre kan da også komme på tale

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 27-07-06 17:45

"Junk Mail" <a54857@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvem man skal gå til, for at se på tasker til en
> Honda CBR 1000F fra 95, gerne i nærheden af Århus...
>
> Jeg havde tænkt på en topbox fra Givi, men andre kan da også komme på tale

De fleste motorcykelforhandlere er også forhandler af Givi eller kan skaffe
dem hjem.
Hilsen Matthias

Fra : Eg Egemarke

Dato : 28-07-06 12:21

Krauser, skal du vælge......
De Givi tasker jeg har haft har haft en grim mani med at springe op så snart
man passere 100 Km/t
De krauser tasker der sidder på min Cbr 1000 F sker der intet ved at ramme
topfart osse over længere stræk, de sidder som de skal

MvH Eg

Fra : Junk Mail

Dato : 28-07-06 14:26

Hvilket rack bruger du ?
Jeg har været ved at undersøge lidt, via Honda's MC tilbehør 06, så skulle
rack'et være varenr 4001.009.201, med en K5 RefleX, som jeg har kig på, men
ville jo gerne se eksempler på en montering..., så hvis der er nogle der har
nogle billeder...

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 28-07-06 14:51

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> De krauser tasker der sidder på min Cbr 1000 F sker der intet ved at ramme
> topfart osse over længere stræk, de sidder som de skal

Jeg har også kørt cbr 1000 med Givi tasker, men har aldrig oplevet at de
springer op. Heller ikke ved +200km/t
Hilsen Matthias

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-06 14:51

Eg Egemarke skrev i meddelelsen
> [...]
>Krauser, skal du vælge......
>De Givi tasker jeg har haft har haft en grim mani med at springe op så

Det var da nogle underlige Givi'er Du har haft :-/ Måske lidt ligesom de
Avon dæk Du har haft

Orla, Givi uden hastighedsproblemer
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr