Arlen Ness i Tyskland ?
Fra : Pede Larsen

Dato : 24-07-06 01:23

Troede at louise havd det men nope :(
Hvor kan man så købe det i Tyskland ? Har søgt nettet tyndt, men intet fandt
jeg :(
tættest på den jyske grænse....

MVH
Pede Larsen (Næstved) PS: nu snart på vej til Kiel :)
Suzuki DR800 & GN250
www.pedelarsen.dk

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 24-07-06 21:58

http://fc-moto.de/

--
Mvh henrik.

Fra : Pede Larsen

Dato : 25-07-06 21:17

ja oki 750km. nede he he
ikke lige hvad jeg havde tænkt, men nærmere grænsen til jylland ca 200km.

Men tak for svaret :)

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 26-07-06 11:56

Pede Larsen wrote:

> ja oki 750km. nede he he
> ikke lige hvad jeg havde tænkt, men nærmere grænsen til jylland ca 200km.

De har et glimrende postvæsen i Tyskland :)
Min kom da på 2 dage, og de kan sagtens byttes, hvis størrelse ikke passer.

--
Mvh henrik.