HJÆLP!!!!
Fra : Jan Pedersen

Dato : 20-07-06 14:15

Hej

Jeg har netop været ved at klargøre motorcyklen til Træf på Toppen som jeg
efter planen skulle kører afsted til i morgen. Da jeg var ved at skulle
sætte koblingskablet på efter at have smurt det sagde det knonk og der
knækkede en lille anksel i koblingen.

Denne lille aksel er jeg meget ivrig efter at få fat i i dag eller i morgen
hvis der skule være nogen der ligger inde med den.

Mc´en er en Kawasaki ZZR 600 ´93 (ZX600E)

Akselen kan ses på følgende billede: http://www.raekby.dk/kawa-del1.jpg

Hvis der er en mc-gud må han gerne give tegn NU

Jeg bor i Horsens så jo tættere desto bedre

Jan Pedersen
28 27 05 62

Fra : André S Hansen

Dato : 20-07-06 15:16

"Jan Pedersen" <jan@raekby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Hvis der er en mc-gud må han gerne give tegn NU
>
> Jeg bor i Horsens så jo tættere desto bedre

Få den da svejset på lokalt værksted, og lige pudset svejsningen bagefter,
fin og rund, (nødløsning)

André S Hansen
GS500E

Fra : Jan Pedersen

Dato : 20-07-06 16:21

Har fået fat i en, mcsyd.dk havde én liggende, så den skal jeg have sat i i
aften.

Ellers tak for forslaget.

Vi ses på toppen gutter