Hvad skete der egentlig med....
Fra : Ralph Køster

Dato : 18-07-06 06:31

Ham der blev taget på fyn med 255 km/t i maj måned?

Nogen der ved noget?

Hvilken maskine det var...
Hvordan politiet fik standset ham...
Hvorfor han kørte som en maniac...

Jeg ved at han tidligere var taget for samme forseelse og derfor blev
maskinen konfiskeret.

Er bare lidt nysgerrig. (det kunne jo måske være een selv en dag når
blackbirden skal luftes).

Ralph.

Fra : Anders Majland

Dato : 18-07-06 07:40

> Er bare lidt nysgerrig. (det kunne jo måske være een selv en dag når
> blackbirden skal luftes).

Så vend da snuden lidt mod sydvest - der kan du få lov at lufte den lovligt
og behøver ikke være nervøs for kørekortet imens men kan koncentrere dig om
de andre farer ...

/A

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 18-07-06 22:09

Anders Majland wrote:

> Så vend da snuden lidt mod sydvest

Helt forkert retning - det er mod øst at Knutstorp ligger

--
Mvh henrik.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 18-07-06 10:19

"Ralph Køster" <Deterligemeget@email.dk> wrote in message
> Ham der blev taget på fyn med 255 km/t i maj måned?

Han blev vel slæbt ud i vejsiden og skudt

Stef

Fra : Bongo

Dato : 18-07-06 11:57

> Han blev vel slæbt ud i vejsiden og skudt

*ROFL*

Fra : Ralph Køster

Dato : 18-07-06 15:07

I er da rigtigt nok smarte at høre på hva? gud fader bevares.!!!!!!

Fra : Claus Rittig

Dato : 18-07-06 15:30

"Ralph Køster" <Deterligemeget@email.dk> skrev i en meddelelse
>I er da rigtigt nok smarte at høre på hva? gud fader bevares.!!!!!!

I det mindste kan de finde ud af at citere korrekt
(Jeg smågriner endnu)

Rittig

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-07-06 23:00

Claus Rittig wrote:

> "Ralph Køster" <Deterligemeget@email.dk> skrev

> I det mindste kan de finde ud af at citere korrekt
> (Jeg smågriner endnu)

*ROFL*
--
Mvh Jes Vestervang - der triller mod Skagen imorgen

Fra : Ulvir

Dato : 18-07-06 15:51

"Ralph Køster" <Deterligemeget@email.dk> skrev i en meddelelse
> I er da rigtigt nok smarte at høre på hva? gud fader bevares.!!!!!!

Hvem har pisset i din tank?

Fra : dtext.news.tele.dk

Dato : 18-07-06 21:56

>I er da rigtigt nok smarte at høre på hva? gud fader bevares.!!!!!!

slap dog af mand, bare lidt god værkstedshumor fra DFM :)

mvh

Thomas Jensen
Honda CBR1000F ´94
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 19-07-06 08:55

>I er da rigtigt nok smarte at høre på hva? gud fader bevares.!!!!!!

Ja

Stef
Der nu kører ud i sommersolen.