Prissætning af Suzuki SV650s (1999, 28900 ~
Fra : Michael Kristensen

Dato : 15-07-06 10:54

Skal desværre af med min Suzuki sv650s. Den er fra 1999, kørt 28900 km, rød,
står original (dog uorginal udstødning), god stand, med startspærre, lige
fået stor service (nye klodser, bremsevæske, kølervæske, tændrør,
luftfilter, benzinfilter etc)

Jeg ringede til den lokale Suzuki forhandler for at høre, om de var
intereseret i at købe den. Det var de, men mente den var mellem 50 og 55 kkr
værd.

Hvad syntes I, at den er værd?

mvh
Michael Kristensen (sv650s)

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 15-07-06 13:26

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg ringede til den lokale Suzuki forhandler for at høre, om de var
> intereseret i at købe den. Det var de, men mente den var mellem 50 og 55

Hvad koster de på DBA.dk ?
Mit umiddelbare bud var 60.000kr

> mvh
> Michael Kristensen (sv650s)

Thomas

Fra : Michael Kristensen

Dato : 15-07-06 19:49

> Hvad koster de på DBA.dk ?
> Mit umiddelbare bud var 60.000kr

Der kan jeg finde priser mellem 62 og 70 kkr. for SV650s med nogenlunde
samme alder og km.

mvh
Michael Kristensen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 15-07-06 22:55

> Der kan jeg finde priser mellem 62 og 70 kkr. for SV650s med
> nogenlunde samme alder og km.

Så er det vel også synede modeller?
Du skal også regne med at få noget mindre for motorcyklen ved en forhandler,
ofte 5.000-10.000 mindre da han er nødt til at sikre sig at der er plads i
økonomien til at der skal laves ting på cyklen (han skal jo også give
reklamationsret ved salg).

Syn den selv og du kan få noget mere for den ved privatsalg.

signing off.. Martin Sørensen