Schuberth C2. Hvordan fjernes ventilati
Fra : Kent

Dato : 13-07-06 12:33

Jeg mistede den "knap", som bruges til at lukke og åbne luftindtaget i
toppen af hjelmen. Jeg har købt en ny, men vil også gerne skifte den
tilhørende skyder og har derfor brug for at tage ventilations dækslet af
på toppen af hjelmen.

Der står intet om dette i manualen til hjelmen. Og heller ikke på
Schbuberts hjemmesider. Jeg vil nødig ødelægge mere.

Nogle idéer. Dækslet (og hjelmen) skulle gerne kunne genbruges

Kent

Fra : Steen E.

Dato : 13-07-06 15:34

> [...]
> toppen af hjelmen. Jeg har købt en ny, men vil også gerne skifte den
> tilhørende skyder og har derfor brug for at tage ventilations dækslet

Det ser umiddelbart ud som inderbeklædningen skal tages ud for at komme
til ventilation i toppen ? Jeg ville kontakte Schubeths kundeservice
og spørge ...

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623