Fandens irriterende
Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 10-07-06 22:21

Ved godt at det ikke er den rigtige gruppe, men dette er den eneste jeg
følger..
Er der én der ved hvorfor alle links fører til min bruger mappe (på C
drevet) - og ikke til de steder på nettet som de skulle henvise til det
gælder både mails og web-adresser??

John

Fra : JD

Dato : 10-07-06 23:19

> Ved godt at det ikke er den rigtige gruppe, men dette er den eneste jeg
> følger..

Det er helt OK, for vi svare jo gladeligt i denne gruppe - også selv om du
allerede godt ved, at dit svar ikke høre hjemme her.

> Er der én der ved hvorfor alle links fører til min bruger mappe (på C
> drevet) - og ikke til de steder på nettet som de skulle henvise til det
> gælder både mails og web-adresser??

Ja da, det er almen viden - kør den op i 3. gear, så skulle der ikke være
problemer. Prøv også at slukke/tænde for cyklen, hvis speedometeret viser
forkert.

Håber du kunne bruge svaret.

> Med venlig hilsen
> John

Selv.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 11-07-06 00:53

JD wrote:

> Ja da, det er almen viden - kør den op i 3. gear, så skulle der ikke være
> problemer. Prøv også at slukke/tænde for cyklen, hvis speedometeret viser
> forkert.

Jep,præcis

... og hvis det ikke virker så prøv at vende den på hovedet og se om
kablet er faldet af eller knækket..

og hvis det heller ikke virker så prøv at post dit indlæg igen i
dk.edb.internet.webdesign

Thore

Fra : Torben Scheel

Dato : 11-07-06 06:34

John Senius-Jørgensen wrote:
> [...]
> Er der én der ved hvorfor alle links fører til min bruger mappe (på C
> drevet) - og ikke til de steder på nettet som de skulle henvise til det

Det må være fordi din PCMC(IA) har fået virus. Vig fra os!

--
vh
Torben

Fra : Per Jakobsen

Dato : 11-07-06 08:14

> [...]

> Er der én der ved hvorfor alle links fører til min bruger mappe (på C
> drevet) - og ikke til de steder på nettet som de skulle henvise til det

Naeste gang du oensker saadan hjaelp fra denne gruppe, saa stil endelig
dit spoergsmaal anderledes. Paastaa at de fine link diverse personer
ligger ind her til deres fine MC gallerier, ikke virker, og derefter
beskriv hvad der sker, saa skal du bare se loejer.

Jeg aner slet slet ikke hvorfor du faar saa uhoeflige svar paa dit
spoergsmaal. Ja det er rigtigt at det nok ikke lige er postet i det
rigtige forum, men derfor behoever man sku ikke besvare saadan. Jeg er
ogsaa sikker paa at er der en fra 'MC klubben' der har et problem med
deres BMW skal der nok blive hjulpet.

MC'ister danner tilsammen et faellesskab hvor vi ogsaa skal kunne hjaelpe
hinanden, og der er rigtigt mange herinde som kommer med rigtigt fine
eksempler paa det. Saa det vil jeg holde mig til.

For at rette op paa dit peoblem skal du soerge for at Internet Explorer er
din 'default' browser (du har garanteret installeret firefox eller
netscape). Aabn internet explorer gaa til internet options og saa find den
tabside der hedder programs. Paa denne tabside kan du resette alle
settings eller maerke en box af hvor du siger at Internet explorer skal
vaere din default browser.

Du kan passende efter dette lille fix kigge paa min MC paa dette link
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8459

Per Jakobsen

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 11-07-06 11:45

Hej Per.
Jeg ved heller ikke hvorfor det er "sjovt" at komme med dum-smarte
bemærkninger, når man skriver her. Jeg har set at det typisk er de samme
personer, så ???

Men det hjalp at få opsat IE som default browser. så MANGE tak for din
venlige hjælp
OG behøver jeg sige, at disse "søde og rare" mennesker ikke får et seriøst
svar fra mig, skulle de stille et spørgsmål, som jeg eventuelt ved noget om.

John
Honda CBR 1000 -
Liver er for kort til at holde på værksted

Fra : Torben Scheel

Dato : 11-07-06 12:03

John Senius-Jørgensen wrote:

> OG behøver jeg sige, at disse "søde og rare" mennesker ikke får et
> seriøst svar fra mig, skulle de stille et spørgsmål, som jeg eventuelt
> ved noget om.

Prøv at nærlæse de smiley'er der kommer.

--
vh
Torben

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 11-07-06 12:53

Torben Scheel wrote:
> [...]
Nu er det ikke for vi er sure på dig (endnu), men du er rendt det
forkerte sted hen med dit spørgsmål, og vælger mange (mig selv inkl) at
lave lidt sjov istedet for at svine dig til at det ofte vil ske i mange
andre nyhedsgrupper, og hvis du læser nærmere efter er der faktisk også
et bud på et sted der er bedre at søge hjælp.

Det du gør, når du stiller det spørgsmål i denne gruppe er lidt som at
forsøge at få din MC fikset ved lægen. Det er jo ikke lige hans bord.

Denne nyhedsgruppe er beregnet til MC-relaterede spørgsmål, ligesom der
også findes en gruppe beregnet til internet-browser relaterede
spørgsmål- som dit! Den hedder dk.edb.interbet.browser..

Læs evt. mere om usenet på http://www.usenet.dk/ det er altid et godt
sted at begynde

Thore

Fra : Niels Pein

Dato : 11-07-06 21:24

"John Senius-Jørgensen" skrev ...

> OG behøver jeg sige, at disse "søde og rare" mennesker ikke får et seriøst
> svar fra mig, skulle de stille et spørgsmål, som jeg eventuelt ved noget
> om.

Du kommer altså ikke langt med at spille fornærmet over noget der helt og
holdent er din egen skyld. Hvis du ikke kan tage, at der kommer svar sådan
lidt i hver ende af skalaen, så må du nok hellere holde dig til reglerne for
nyhedsgrupper, for du må da forvente blandede reaktioner når du går totalt
off topic i et nyt indlæg.

Jeg har personligt ikke noget imod spørgsmålet du kom med, men dine svar på
de forventelige blandede reaktioner er IMHO at gå over stregen. Bare et
velment råd til en anden gang.
--
Mvh. Niels
TransAlp

Fra : Lars

Dato : 11-07-06 10:23

"John Senius-Jørgensen" <slettesførstjsj@senius.dk> wrote in message
> Ved godt at det ikke er den rigtige gruppe, men dette er den eneste jeg
> følger..
Shit det var dog arrogant.... du gider ikke engang lige undersøge andre
newsgrups... det er godt nok frækt..
BTW hvordan kan du tro at en mc gruppe har eksperter indenfor dette område?
Svare det ikke til at smutte ned til grønthandleren og spørge om vejledning
til rep af en mc - sort?
Nå... men du kan da forsøge dit held i en anden gruppe måske
dk.edb.internet... det skal jeg gerne hjælpe.
Lars

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 11-07-06 12:55

Lars wrote:
> "John Senius-Jørgensen" <slettesførstjsj@senius.dk> wrote in message
>
> Shit det var dog arrogant.... du gider ikke engang lige undersøge andre
> newsgrups... det er godt nok frækt..

God pointe, den havde jeg ikke set..

Thore

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 11-07-06 13:17

I er vel typen der kører en fodgænger ned med vilje fordi de ikke lige går
i et fodgængerfelt.
Jeg fik jo faktisk et flot svar, da der findes mennesker der hellere hjælper
andre end leder efter noget at himle op over.

John

Fra : CL

Dato : 11-07-06 16:39

"John Senius-Jørgensen" <slettesførstjsj@senius.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg fik jo faktisk et flot svar, da der findes mennesker der hellere
> hjælper andre end leder efter noget at himle op over.

Hmm du evnede at finde denne gruppe så kunne du vel også finde en
anden som var mere relevant for dit spørgsmål.
Men nej du besluttede at du ikke ville overholde fundasen for gruppen
og bagefter så beskylder du os for at være intolerante.
Som jeg ser det er det dig der er intolerant.
Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 11-07-06 13:10

Vel snarere dig der er arrogant - MC folk ved måske ikke andet end noget om
MC?
Få dog lidt tollerance ind i dit liv

John

Fra : Torben Scheel

Dato : 11-07-06 13:27

John Senius-Jørgensen wrote:
> Vel snarere dig der er arrogant - MC folk ved måske ikke andet end noget
> om MC?
> Få dog lidt tollerance ind i dit liv

Det er godt nok varmt i dag

--
vh
Torben

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 11-07-06 13:49

Torben Scheel wrote:

> Det er godt nok varmt i dag

Nærmest lummert

/Magnus

--
The flaw in your argument is that you think you're right.

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-06 15:58

Magnus Pedersen skrev i meddelelsen
<44b39e29$0$3486$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

>Nærmest lummert

det regner altid her, lige omkring hvor jég bor......

Orla
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Steen Lindved Nielse~

Dato : 11-07-06 15:03

Torben Scheel <torben_scheel@hotmail.com> wrote in

> Det er godt nok varmt i dag

Benene op, chips og popcorn frem

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 11-07-06 16:04

Torben Scheel skrev den 11 jul 2006 i

> Det er godt nok varmt i dag

Og her er det først lige holdt op med at regne

Konkret ville Hr. Seni(li)us have gavn af at kigge indenom et par velmente
råd her: http://www.usenet.dk/netikette/gruppe.html?

De fleste af os har vel prøvet det: Stukket næsen for langt frem, eller ikke
lige orienteret sig om lugten i bageriet, og har fået et par velmente
"morsomheder" med på vejen - det behøver man ikke at himle over.

Bare kom igen John - ikke afskær dig selv vejen til en af de venligste
grupper på news.

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Per Jakobsen

Dato : 11-07-06 17:49

Arne Lorenzen wrote:

> Torben Scheel skrev den 11 jul 2006 i

[SNIP]

> Bare kom igen John - ikke afskær dig selv vejen til en af de venligste
> grupper på news.

jeg ved ikke om jeg er helt enig. Hvis jeg konstant havde issues med at
faa diverse link til at virke fra denne NG, ville jeg da ikke forvente at
blive flamet hvis jeg spurgte hvorfor.

Vi burde da kunne opfoerer os og handle anderledes end offentlige ansatte
paa et skatte kontor hvor man bliver sendt 25 steder hen med spydige
bemaerkninger enten fordi de ikke gider hjaelpe dig eller simpelt hen
mangler evnen.

Per

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 11-07-06 18:02

Tak for de venlige ord.
Resten er vist bare at trække på skuldrene over.
Især hvis man refererer til almindelig opførsel på nettet og selv både
toploader og svarer uhøfligt/hånligt

John

Fra : Allan Bojesen

Dato : 11-07-06 19:33

> Tak for de venlige ord.
> Resten er vist bare at trække på skuldrene over.
> Især hvis man refererer til almindelig opførsel på nettet og selv både
> toploader og svarer uhøfligt/hånligt

Bemærkningerne havde måske været (i dine øjne) mindre arrogante og spydige
hvis du havde angivet din mc i signaturen på din første post. Så havde det,
ihvertfald i mine øjne, været lidt mindre OT.

Allan Bojesen
CBR1000F

Fra : Per Jakobsen

Dato : 11-07-06 19:54

Allan Bojesen wrote:

[SNIP]

> [...]
> hvis du havde angivet din mc i signaturen på din første post. Så havde det,
> ihvertfald i mine øjne, været lidt mindre OT.

Dette har du ret i, jeg har i alle mine post's i denne gruppe slet ikke
gjort dette. For fremtiden vil jeg goere det.

Per Jakobsen
Harley Davidson VRSCR 2006 (Street rod)

Fra : Lars

Dato : 13-07-06 06:01

"John Senius-Jørgensen" <slettesførstjsj@senius.dk> wrote in message
> Vel snarere dig der er arrogant - MC folk ved måske ikke andet end noget
> om MC?
> Få dog lidt tollerance ind i dit liv

Nu kan jeg ikke lige se om det er mig du svare tilbage til, men umildbart
vil jeg tro det.... det var ikke det jeg skrev, jeg skrev: hvordan kan du
tro at en mc gruppe har eksperter indenfor dette område? - BEMÆRK eksperter.
Jeg er sikker på at der er mange, ja faktisk rigtigt mange kloge hoveder
herinde, disse er helt sikket også i de grupper som omhandler deres
kompetencer for at stimulere deres intellekt. Endnu engang spørgsmål rettet
til rigtige grupper giver de bedste svar.
Lars

Fra : Carl Dragert

Dato : 11-07-06 17:01

> [...]

>i et fodgængerfelt.

>Vel snarere dig der er arrogant - MC folk ved måske ikke andet end noget om

Det har måske været en dårlig dag

--
Carl Dragert
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=531