Motorlejre
Fra : Søren L

Dato : 10-07-06 19:06

Hej.

Jeg synes at min Yamaha XV 750 1994 er begyndt at "rasle" ved nogle bestemte
omdrejninger, især 3.000 omd/min, og tænkte at de måske evt kunne være
slidte motorlejre, hvor meget vil det ca. koste at få skiftet lejre i
motoren ???

På forhånd Tak

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-06 08:22

Søren L skrev i meddelelsen
<44b29721$0$903$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
>omdrejninger, især 3.000 omd/min, og tænkte at de måske evt kunne være
>slidte motorlejre, hvor meget vil det ca. koste at få skiftet lejre i

Mon dog at det skulle være lejerne der er så slidte Nok snarere den
notorisk ringe starterkobling, som går i resonnans. Overvej også udskiftning
af slidte knastkæder, samt en justering af ventilspillerummet.

Orla
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Søren L

Dato : 11-07-06 19:33

Hej Orla.

Har lige været ude hos min lokale Yamaha forhandler og bestilt tid til en
komplet service (for at få det lavet ordentligt), er der noget som jeg skal
sige til dem de skal være special opmærksom på med hensyn til den omtalte
lyd ?

Mvh Søren
meddelelse news:44b35265$0$888$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...